2013. augusztus 27., kedd

Képek, képek mindenhol :D

Üdv!
Megint egy átlagos bejegyzéssel jövök, nem a cikksorozat következő tagjával, de az is már készülőben van.
Hunor ma megint meglepetést okozott: a keresztet mint tudjuk, csak egyik oldalra csinálta meg, ma pedig úgy döntött megcsinálja másik irányba. Kiskorában két három alkalommal, ha tanítottam neki....de nem ment. Teljesen kész voltam, hogy megcsinálta, mintha az lett volna a legtermészetesebb.



Aztán behívósprinteztünk, ami érdekesen alakult, mert amikor anyukám lefelé hívta, közvetlenül előtte elkanyarodott, megkerülte a zsőlőt és úgy jött oda hozzám. Nem ilyedtem meg, hogy elmegy, gondoltam egyből.
Voltunk továbbá sétálni is, és sikerült végre bálás fotókat készíteni, mert fel tudtam mászatni egyre, mert volt egy szétdőlt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése