2013. szeptember 20., péntek

Otthoni futkározás

Sziasztok!
Ahogy lassan rendeződik az egyetemista létem, jó sok nehézségekkel, úgy kezd kialakulni, mikor tudok sétálni menni Hunorral, illetve most már az idő is viszonylag kedvezett számunkra.
Kész felüdülés hazajövetel után végre kiszabadulni a mókuskerékből és csak arra figyelni, Hunor épp mit csinál, vagy csak pásztázni a környéket ráérősen lépkedve.
Örömmel konstatáltam, hogy éta közben, ha beleakad a lába a pórázba, elég megállítanom, magától felemeli a lábát és nekem csak ki kell irányítanom a pórázt a lábai közül. Továbbá amikor kell a lejtőkön főleg szépen végig, némi igazítás után, jön mellettem és figyel rám. Összeségében sokat fejlődött ebben az évben úgy ámblokk.
Simán megcsinálom azt, hogy amikor kinyitok itthon, leveszem róla még az ajtó előtt a pórázt és nem kell attól tartanom, hogy valami mást csinál, kinyitom neki és bemegy, így nem bent kell pöpöcsölni ezzel.
Gyakorlásokkor is sokkal motiváltabb, bár mostanában mindig sikerült valami jó kis jutfalt találnom neki ami jobban is motiválhatja. A bólogatás közbeni lábemelgetés egyre inkább nagyobb amplitúdóval bír :D ergo olyan mintha ütné a ritmust a lábával, nagyon kis vicces.
Aztán ugye mostanában U alakban futtatom itt nálunk az ebzetet, most már feljebb mentem és a fű sem volt olyan vizes és Hűű. Nagyon kis lelkesen vágtázott fel megint csak, még lencsevégre is tudtam kapni!



Közben bevettek facebookon, a Szent Ferenc Agár Fajtamentés csoportjába, ahova megosztottam a nikonos videót így még nagyobb népszerűségnek örvendett az alkotás, és nagyon pozitív visszhanjga volt, megmondom őszintén a netboardos forum után pont az ellenkezőjére számítottam de pozitívan csalódtam. Sőt egyik kedves agaras még az ő saját oldalán is megosztotta ( https://www.facebook.com/PetDreamhu?ref=hl ) sőt örömmel konstatáltam, hogy ő még emlékszik is ránk fórumról :D Azt is megemlítette, milyen jó helyen van nálunk Hunor de mások is írták, ami nekem a legnagyobb dicséret :)
A nagy agarasmedál keresési hadművelet teljes gőzzel folyt a héten, az eltörött Üvegkuckósomat megjavítja a készítő :) és várok egy vissza-emailra egy másiktól aki ezüstből csinálja, a kulcstartót pedig magam fogom megcsinálni, már vettünk is zsemle színű szőrös anyagot :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése