2013. szeptember 6., péntek

Visszaszámlálás

Sziasztok!
Egy gyors bejegyzéssel jövök, a holnapi események előtt.
Először is, Hunor a napokban néha teljesen megkattan és futkos mint pók a falon fullvágtában. Nem törte még össze magát, de ezért nem sokon múlt. Viszont, egyre jobban manőverezik, és helyben olyanokat fordul 180 fokban, hogy csak lesek. Szóval azért képezi ő saját magát is. A kis őrzővédő szóra ráfog a kezemre, ha olyanja van :D és persze rajtam meg pulcsi.
A zacskókkal lehet a legjobban begazoltatni, tegnap a kiürült cukros kartonnal molesztáltam. Maradba hagytam a kert egyik felében, eltávolodtam és odahívtam...azt hittem nem tud megállni xD, ahogy még tegnap előtt a fűcsomó őrülete sem volt épp átlagos, tempóra sem, a két méterre fleugrok érte szindrómát már nem is említve
Egyébként szépen gyógyul a varratoknál, már nem is kell neki fájdalomcsillapítót adni, de azért bekötöm, nehogy valami érje. Egyébként pont ma 7 napja annak, hogy elvittük a kórházba összefoltozni és 10-14 napot jósoltak a gyógyulásra. Szóval már a nagyján túl vagyunk :)
Gyakorolgatunk is, ugyanis tegnap szóltak, hogy lebeszélték a szervezőkkel a bemutatókat, azaz holnap reménykedünk, hogy Hunor nem hagy teljesen cserben, ami ugye nem szokása, a többi meg már csak a motiváló eszköz dolga :D Nagyon kíváncsi leszek, igyekszem felvetetni/lefotóztatni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése