2013. szeptember 27., péntek

Kergebirka játszik

Sziasztok!
Sajnálatos módon benáthásodtam, ami a kutyás dolgokban nem igazán hátráltat, de azért egy picit még is. Még pedig annyit, hogy tegnap nem sikerült összeszednem magam egy séta erejéig. Tegnap előtt mentünk egy nagyobb kört, tegnap pedig gyakoroltunk, a "nézz el" valahogy megy...nem tudom hogy csinálta de megtanulta, igaz annyira még nem fordul el, csak elnéz. Meg úgy nagyjából mindent normálisan megcsinált. Most a tipegj van egy picit válságban, megint nem igazán akarja megcsinálni, a helyben maradás állva, meg messziről fektetés meg a vakivaki megint mennek. De megszoktam már az ilyen völgyeket.
Egyébiránt pedig tegnap kész dilibogyó volt. Teljesen megkattantant, bezoomolt vagy  még sorolhatnám rá a más szinonimákat. Az egy dolog h gyakorlatilag a fejemen járt és fullvágtában hajtűkanyarozott, de játszott is. Ami mint tudjuk nem egy általános jelenség nála, de még hogy játszott. Futás közben felkapta majd elengedte a szines csomós játékot, ugrált érte, kivette a kezemből, elkapta a levegőben. Az persze nem volt jó amikor eldobtam. Majd hirtelen ötlettől vezérelve berohantam, elővakartam a nyeremény csomóját a Hunornak, rákötöttem egy madzagra azt egy botra és horgásztam :D Nem csupán múló szeszély volt nála, mert alig akarta abba hagyni amikor a legjobban ment. Futott érte, kanyarodott, lecsapott rá, kerítette, odaadta ha kértem. Imádta :D én meg örültem, hogy végre előbújt előle egy játékra is a vadállat, kiváncsi leszek lesz-e jövője a dolognak.

/régi kép/


A hámról pedig hozok képet, hogy milyen jó az új konstrukció


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése