2013. szeptember 4., szerda

Lassan féltávnál

Sziasztok!
Nos, sajnálom, hogy nem volt naprakész a blog, minden nap terveztem írni, csak aztán valahogy elmaradt.
Kezdeném a 2.-3. nappal
Nehéz volt még mindig, a fájdalomcsillapítót rendesen kapta, még olyan kis rossz kedve volt, kivéve ugye maikor gyakoroltunk mert akkor elfeledkezett a fájdalomról meg a viszketésről. Most már kint aludt, sőt egész napra itthon kellett hagynom, ráadásul kint, de szerencsére jól tartott a megerősített kötés, ugyanis alá még egy sima kötöző pólyát tettem. Végig aludta szerintem a két napot, és alig mozgott valamit.
Önkényes fotelfoglalóvá is avanzsált, harmadik nap este a totó foteljában aludt édesdeden :) Nagyon aranyos volt.

4. nap
Már tök jó kedve volt, hazajöttem előbb mint szoktam, és gyalog jöttem haza, ő pedig már a kerítésnél várt farokcsóválva. Sőt, tovább megyek: elvoltunk egy egészségügyi sétán is, a régi hámunkba kicsit macerás volt, de nagyon okosan jött és mondanom sem kell, hogy nagyon jól érezte magát. Amikor hazaértünk, játszottunk is, szoásosan úgy, hogy én lopakodok, ő meg levágja magát hajolba :D Annyira aranyos akkor. No meg anyukám rakta le a kimaradt kockaköveket a teraszra, mert végre tudtunk beszerezni még hozzá, és amikor az ideiglenes megoldást felszedte, Hunor egyből rávetette magát a kőre, ásott magának egy fekvőteknőt benne és ott feküdt, anyukám legeslegnagyobb örömére :D aztán arrébb lett tessékelve.
Egyébként egy fél fájdalomcsillapítót kapott már csak



5. nap.
Az előző napoknál elfelejtettem leírni, hogy az alsó rész, az utolsó két öltésnél egy picit meg volt dagadva, ami nos erre a napra lement neki, Dia legnagyobb örömére. Nem fáj neki, csak egy picit még ott érzékeny, a többi résznél már az sem annyira. Ma is úgy tervezem, hogy egy fél gyógyszerrel kibírja, vagy ha lehet semennyivel. Reggelre egyébként gyönyörűen a helyén volt a kötés. Szépen hagyta magát bekenni is. Már csak ki kell találnom, hogy szombaton mibe megyünk.
Mert trükkbemutatózni megyünk, remélhetőleg lesz is rá igény mert nem sok visszajelzést kaptam azóta, futni még nem futhat, de jön Kökény is, szóval neki nagyon fog örülni :)
Bár az edzés még nem fog összejönni, meghívást kaptunk a Csilláéktól, és majd egyeztetünk, egy látogatásra hozzájuk, jó nagy kertel és persze Kökszivel! Szóval futkozás az lesz, és jajdevárom már :D
Egyebek
Tegnap gondolataimba roskadva baktattam hazafelé, és rájöttem, hogy régen mennyire a "feladom" ember voltam. Hunorral azonban minden egyes alkalommal, maikor valami történt, az utolsó pillanatig élt bennem a remény, hogy összejöhet! De nem csak a bajban vett rá arra, hogy legyek kitartó, hanem akármibe belekezdtünk közösen.
A másik meg, hogy mind velem, mind anyukámmal sokkal jobb lett ezalatt a pár nehéz nap alatt a kapcsolata. Rám gyönyörűen figyelt sétakor, anyukámhoz többet megy oda simiért. Hallgat rám, még jobban és megcsinálja amit kérek, még az ágyból is ki tudom hívni :D
Továbbá az Oh! Happy grey! megint megosztott egy képet, a Hunorról. Igazán jókedv csináló reggel arra jönni fel netre, hogy Hunor virít megint az oldalukon :D a felirat valahogy ez magyarul: Vagy szereted a kutyákat, vagy tévedsz" (rossz vagy, téves vagy)


Arankababák
A minap, pontosan vasárnap elvolt sétálni a kis csoport: Aranka, Bütyök és Pocak. mind a két kölyök nagyon szépen viselkedett, el is fáradtak, apportoztak akkora fát mint ők maguk, ketten egyszerre, gyönyörűen behívhatóak voltak, lent volt az orruk végig, és az akadályok, esetünkben a kidőlt farönkök, sem jelentettek gondot nekik, mindig feltalálták magukat. Szépen autóznak és imádnivalóak. Most hosszban nyúltak a drágák :D Pocak még mindig gazdit keres! / akin a bör szalag van/





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése