2011. július 24., vasárnap

A vizsgáról - 1. rész

Hát hogy miért első rész: azért mert holnap teszek pár képet be a vizsgázókról, de csak ilyen vizsga utáni eredményre várakozós képek lesznek.

Nah akkor a bírálat amit a bíró mondott:
Az elején kicsit szétesve kezdtünk, egykétszer még pórázsegítség is kelett aztán ahogy haladt előre a vizsga a kutya is egyre jobban kontaktált. Csoportkerülés után félreértette a parancsot és lefeküdt de hamar korrigálva lett. Helyben maradás ellen nem emelt kifogást. első rész nagyon jó, 2. rész nagyon jó maradás kitűnő. Kb ennyit mondott és hogy szépen felkészültünk rá.

Igazság szerint izgulni akkor kezdtem amikor a kapu elött vártunk. Hál' égnek én kezdhettem tuti nem birtam volna ki a maradást ép idegredszerrel XD. Sajnos Hunor rájött h nincs nálam juti és így kicsit kevésbé is figyelt de ütemváltáskor elég szépen megjött a figyelme. Valójában csoportkerülés után már alig akart leülni inkább feküdni és ezt korrigálni kelet kétszer is. Alapvonalnál is alig ült le. Fektetésnél egyből lefeküdt és végül is ültetéses eltávolodásnál is stimmt volt. A megkerülős belépést választottam mert az a megszokott ÉS az a nehezebb.
Gyakrláskor sokkal jobban ment az egész de így is elégedett vagyok. Nagyon sajnálom Audrei-ékat mert a kutyus éjjel rosszul volt és itt alig figyelt a gazdira végül nekik nem sikerült a vizsga. Zazuval meg nem tudom mi történt. Hoszsú helyben maradásnál valamiért elment és a kerítésnél állt, nem tudták behívni. Egyébként mindenkinek szépen sikerült és csak gratulálni tudok mert mindenki rengeteget fejlődött. Remélem találkozunk még velük :)
Jah még valami. Végig vezényelték a feladatokat nekem /másoknak is/ amiért rendkívül hálás vagyok :D
Most pedig a videó:

1 megjegyzés: