2011. július 16., szombat

Szénabála, wikkend, CACIB

Nah akkor kezdem a blog első napirendi pontjával
Szénabála
Csütörtökön délután hazarucccantam miután megjártunk vagy 3 boltot és vettünk kölyöktápot /most a nagyok is azt eszik a kövi felnőtt lesz már mert átszoktatjuk a Hunort/ kaptunk ajándékba még egy frizbit így majd ha eljön az idő lehet cserélgetni.
Fújt a szél elég rendesen mikor hazaértem anyám pedig indult a Hegypincéhez így mi elkisértük a Hunorral majd továbbmentünk. A szokásos 1 órás volt. A kukorica akkora már *.* HUnor zsépen jött és valamiért az sem zavat amikor bezsongott egy macska miatt. Hát istenem mit idegeskedjek rajta? Agár és jókis ösztöne van ezt nem lehet belőle kinevelni, csak ha nem futna előle a macska akkor tuti nem bántaná. De lehet h így is csak "játszana" vele :D
Egy ideőben fiatal kutyások fórumán sokan hoztak bálás képeket. Mondjuk ott a kutya a bála tetején volt többnyire. Hát most a mi közelünkbe is lett bála. Én spec nem akartam h Hunci felugorjon rá de sikeresen megpróbálta háromszor és vissza is esett. Lejebb tettem a jutalomfalatot és így megértette h csak az első két lábát kell odatenni. Így olyan mintha gurítani akarná nagyon jó képek lettek.

Wikkend
Weekend csak h tudjátok le tudom írni normálisan :D Én hülyeagyamentidióta otthon hagytam a fényképezőm kábelét -.-" így nem tudom a bálás képeket feltölteni :'(
Mind1 majd feltöltődnek vasárnap.
Pénteken reggel Hunorostul jöttem vissza hoztuk a tápját /plédét most nem/ meg a pórázt, nyakörvet zsóval amik kellenek.
Hunor úgy is a gina plédjét sajátítja ki ilyenkor. Amúgy egész nap pihenget és reggel illetve este van az "őrült 10 perc" és iylenkor fullvágtában leró nemtomhány kört, futkoz a játékokkal (!) a lábtörlővel, cseszegeti a Zizyt. De elkerülvén az utolsó pontot én a kedvenc slagdarabukat mindig eldobtam és azután futott rendesen az agárgyerek.
A kerítésnél mindig öszseveszik a szomszéd kutyával amit tegnap megelégeltem és a földön mellévágtam az öntözőkannát / kutyasuliba is kannát dobnak a kuyta mellé ha oylan a viselkedés, durva a játék amit nem akarnak/ szóval meg is illetődött és előre is hívtam. Viszont még a kerítésnéál sikeresen megint lenyúzta a fejét. A két szeme közt a homlokán van egy piros folt. Nem nagy és így olyan mintha olyan indiai pötty lenen rajta XD.
Délután frizbiztem vele. nagyon ügyi volt és fel is vettem de csupán 3 gurult be a képbe de azokat majd felteszem. Oké nem olyan profi még az eb de legalább érdekli a dolog.

CACIB
Az oka annak h hétvégén megint itt vagyunk az az h anyám a cacibon jegyárus. Tehát nem tud minket elvinni a kutyaoskolába. DE vasárnap suli után Hunor, én és a fényképezőm kimegyünk a kiállításra és a végéig ott leszünk. Megpróbálok fotózni mert elvileg a Hunortól tudok fotózni

Hát ennyi lenne. Jah igen HUnor midnen mozgatható szőnyeget széthord és rendetlen...mondjuk mondom ezt pont Én ?? XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése