2011. július 27., szerda

Új trükk: Körbe

Ez annyira de annyira jó *.*
Itthon vagyok az n drága jó Hunorgyermekemnél. Nagyon örült nekem, bújt, dörgölőzött és bökködött.
1. napirendi pont a fésülés volt. Jó sok szőr lejött róla és már kezd rajta több lenni az új féle mint a régi de még van mit fésülni belőle.
2. napirendi pont a gyakorlás lett, száraztáppal most de nem volt ellene a dolognak. Minden gyönyörüen megy, legjobban a került élvezi.
Elkezdtem tanítani neki egy új "trükköt" balról-jobbra a Került körülöttem. Hát sztem más most kész. 3.ra rájött és a végén kaja nélkül már, de még nagy kézjellel ment neki. Szóval gyakorlatilag tudja.
3. napirendi pont a "fotózás" volt. Rég készültek róla szép képek és most lett egy-két vicces de nekem mindenképpen tetszenek :)
4. napirendi pont a séta volt aminek a vége sietősre sikerült ugyanis eleredt az eső. De mentünk így is egy jót.




Torpedófej <3
















Gigant orr


















És megint az az orr :D



















"Könyv"




















XD nem kommentálom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése