2011. július 9., szombat

Gurítós frizbizés + coursing képek

Kanyarban
Hunor nyugis. Egész nap alszik bár néha cseszegetné a Ginát amit mi nem szeretnénk szóval utánna én leszek a préda.
Sajnos rászokott a gyümölcsevésre. Barack, meggy jöhet neki és rászólás után ugyan abbahagyja de aztán fél perc múlva fojtatja .....
Mikor már kicsit lejjebb hült az idő olyan 5 óra magasságában vettem magamhoz száraztápot,frizbit meg klikkert. A gurításom egy picit jobban megy mint edig így hát kipróbáltam. Amint kihoztam a Hunor jött már ráharapni a frizbire. A betonon gurítósak sikerültek jobban és szépen el is kapta mindig persze biztatás és jutalom ellenében. A füvesen nem sikerült a gurítás így gondoltam ez a kis gykaorlás a betonon nem fog ártani az ebnek hiszen nem ugrabugrálunk még. Sőt nem is vágtázik a frizbi után hanem üget.
nah de nagyon meg voltam vele elégedve nagyon ügyi volt.
Futááás
Érdekes módon amik itt vannak játékok: slaggdarabka, rózsaszín nagy sipolós labda, fogókás piros kerékszerüség ami ha nagyon megnyomom sipol nagyon felkeltették a figyelmét. Hurcolja őket, ha eldobom fut utánnuk, a kerekeset kétszer visszahozta *.* nagyon örülök h végre valami játékok érdeklik. De a legjobban midnen játék nálkül szeret játszani.
Megkergettem este felé egyett. Úgy h megyek felé széttárt karokkal sissegva. Akkor felveszi a játszós pozíciót majd ebből sprintel egy kört és jön felém mint egy cápa :D
Zizyvel is levannak álltalánan lefekszik a Hunor és elkezdi a zizy hátsó lábát rágogatni XD
Szóval elvannak.
Megkaptam az utolsó részletet is a coursingos képekből és áááá nagyon jól néznek ki. Majd hozok nyuszit is de most csak a két hunorosat teszem be.

1 megjegyzés: