2011. július 8., péntek

"Agility" verseny 1. vagy 2. hely(?) *.*

Hunor coursingos kép *.*
Huh hát rengeteg minden történt tegnap. Egész eddig nagymamáméknál voltam de mivel szombaton falunap ezért most Hunor is ideköltözött pár nepra de alőször is be kell számolnom a kutyaiskoláról
Most mi voltunk a hátsó pályán és a legelejétől gyönyörüen ment a drágám és most már rendesen gyakoroltuk a vizsgafeladatoka külön külön. Lábhozban néha szét vagyunk esve de ettő függetlenül azt mondták h nagyon szépen megy bár a csoportkerülésnél amikor belül kelett menni akkor volt egy kis gondom de megoldottuk.  10 lépéses eltávolodásos maradásnál az ültetéses és a fektetéses is csillagos ötös.
Utánna volt egy kis játék. A kutyát egy négyzetbe kelett fektetni és 45 másodperc alatt a lehető legtöbbször megkerülni és ezt előre megtippelni. Hát egy kicsit túlvállaltam magma a 8 kör tippel. Fel ült ak uyta de maradt egyhelyben aztán elcsúsztam és akkor kelt fel. Így is olyan 6 kör megvolt.
Megtudtam, hogy a vizsgának semmi köze az agility részleghez. Tehát az agilitys külön megnéz majd minket és eldönti h mehetünk-e. Nah itt már repkedtem a boldogságtól főleg h láttam h a másik csapat akadálypályázik.
Mint kiderült pályát cseréltünk és nálunk is ovlt akadálypálya. De mondhatjuk kezdő agilitynek is. Nagyon kezdőnek XD. Ugyanis két ugró, egy kúszó /pici kanyarban/ és egy asztal volt. A feldat 45 másodperc alatt a lehető legtöbbször végimenni. Én voltam az egyetlen aki az elején lecsatolta a pórázt. Két -két sajt ak ézbe. Start elött fogni kelett a kuyta nyakörvét mert tudta már előre mi jön. Az asztalon egyébként csak át kelett menni nem volt maradás.
Start! Hát komolyan én is futottam de a Hunor is bekapcsolta az agár rakétákat. Úgy ment mintha tudná a pályát. Az ugrónál gyönyrüen ment és be tudtam küldeni a kúszóba!!!!! jófelé jött ki ugró. És így tovább háromszor asszem plusz egy asztal.
Én a megtagikat is számoltam holott nem változtatott semmit a pontszámon. Egy kúszó megtagi volt az utolsónál de utánan bement és kétszer az utolsó ugró melett ment el. De aztán megugrotta.
Végül ugyan úgy mondták h az elsők lettünk de igazából ahogy néztem am ásodikak mert a border colliesék egy akadállyal többet mentek holott lassabbnak tüntek mint mi :S hát mind1 1. vagy 2. az élmény volt a lényeg. Az h rakéták gyújtva voltak és az hogy majdnem messzebről irányítottam no meg a hezitálás nélküli kúszózás. Hát el voltam ájulva! Igaz volt nálam jutfal de egyszer sme ment ki a pályáról és áá kész voltam. Tökéletes tökéletes tökéletes!
Palánkos behívásnál csak nagy nehezen kanyarodott el felém attól függetlenül am ásik behívásoknál első (!) szóra jött. Sőt elengedve is odajött hozzám simiért.
Kutyasuli után eljöttünk nagymamámhoz. A Hunor még futott fullosan pár kört, körülnézett, jól elfáradt. kapott kaját és éjjelt a kennelben töltötte a plédével és a régi házával. Csak akkor ugatott amikor a többi és reggel is csak egy cipőt vitt el a teraszról.  De csak vitte mert a zokni is benne volt :) azt sem piszkálta. Ami érdekes h nagyon tetszenek neki a játékok amik itt vannak és mára már rendesen elnyugodott
Ami ak övetkező sulikat illeti. Szombaton lehet h a városba lesz a kutyaiskolás foglalkozás. Vasárnap sajnos nincs fuvarom ezért nem tudok elmenni :S
Jövő hét végén CACIB oda is csak vasárnap megyünk ki suli után. Utánan való hétvégén meg vizsga és játékos utolsó foglalkozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése