2011. július 10., vasárnap

Kutyaiskola dög melegben

Atyaég. Tegnap melegrewkord ma meg elvileg még melegebb :O
Tegnap sikerült fél órával késöbb kiérnem kuytasuliba mert apám vitt én meg rosszul emlékeztem de semmiről nem maradtam le.
1. behívásnál semmi pénzért nem akart köjönnoi az árnéykról. Aztán fel kelett kelteni a figyelmét egy játékra- én a hosszú rongyot választottam ment is rá szépen.
Utánna volt több behívás megfogás nélkül és mindig odacammogott hozzám.
Nem voltunk sokan. Kettes csoportokra oszlottunk és megcsináltuk a komlpett vizsgafeladatot. A meleg ellenére azt mondták nekem meg a rotisnak /vele voltam/ h a nagyon jó alsó határán teljesítettük ma ami pont megfelelő.
Hunor végigment egyetlen jutalmazással amúgy simivel. Ha élénken mentem akkor szemkontaktal jött. maradásoknál szépen ülvemarad, fel is tudtam ültetni.
Bevonultunk az árnyékba, beszélgettünk ak utyás psortokról majd kúszóztunk egyet. Hunor végigment a zsákoson is leengedett "véggel"
Mivel elöbb vége lett beszélgettem egyet. Az edző azt mondta h Hunor "jól össze van rakva" tanulás ügyileg és, hogy amikor jöttünk az első alkalmakkor azért figyelte h ne kapcsoljon át vadászba meg ilyenek.
Nem zárkóznak el attól h alap után agizhassak de ezt az agis dönti el.
Kövi hónapban pedig mehetünk rehabozni Totót :) Külön foglalkozás van az ilyen kutyáknak. ajd meglátjuk mire jutunk.
Ma hűsebb volt. Az kapus szabájt néztük meg aztán a külső részen elkezdtük az élelem megtagis részt.
Lementünk egy parkba / az edző vitt minket Hunor hátul egy dobozba utazott de elég jól viselte/. Ott volt sétáltatás, úton átkelés, Kutyákkal szembe menés, kocogók melett elmenés, botokkar söpörték a leveleket akközött elmenni. Kedves ember melett elmenni. Másik emberrel találkozás és nyugis beszélgetés. Leül mellénk az "idegen" egy bottal és hadonászik vele /kutyának nem lett bajaXD/ aztán kínált élelem megtagadás mai nekünk pfúúú nagyon nem.
Fás behívás aztán földön lévő élelem megtagadás. Nah ez már jobb volt. Nagy lépcsőn felmenés majd egy pici gyakorlás ahol kaptunk megint dicséretet maradásnál bár a lábhoznál jött melettem de nuku szemkontakt kivéve ütemváltásnál.
Lefelé lépcsőzés majd végül az egsz zacskó kaját letették a földön és amelett elmenni. Nagyon jól sikerült eréjesen árszóltam és utánan rá sem nézett. Majd végül behívás.
Alapjáraton nagyon ügyi ovlt mind két alkalommal a nagy meleg ellenére. Nagymamámnál nem piszkálta a medencét de egy csomó gyümit evett.
Itthon nagyon örültek neki az ebzetek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése