2011. október 1., szombat

Apport, séta, Bóbita

Nos már évezredek óta nem volt bejegyzés. pedig Hunor a héten 3-5-ször visszahozta a labdát majdnem rendesen és a Tart is egész jól megy már. Továbbá kipróbáltam h miket csinál meg ha csak mondom a parancsot és nem mutatom. Nagy meglepetésemre a forog pörög is köztük volt holott mindig azt hiszem hogy összekeveri.
Fakerültetés ah éten több volt és valami nagyon jó. Néha nem annál a kéznél jön mint akarom de az egyik fára szépen előre lehet küldeni, vágtázik és megbízom benne tudom h figyel rám.
Apropó figyelem. A héten 3-szor kb azt csináltam h levittem a domb aljába, maradba otthagytam majd futva felhívtam. Ez nagyon jó lefárasztás, izomfejlesztés lenne ha többször megismételném de talán annak is lejön az ideje. Ma pl 3-szor hívtam fel szerdán kb 4-szer tegnap csak 2-szer. Néha csal maradásnál ezért váltogatnom kell.
Sétáknál ha valamire lekezdett hisztizni csak azért is lassabban mentem. Amit hamar meg is értett *.*
BÓBITA
Igen igen végre kijutottam a pónikhoz. Életem első ilyen foglalkozása volt. Először zat sem tudtam melyik lovat válasszam a négy közül. Végül az lett aki a legelőször odajött és sikerült a kötőféket rátenni. (tudni illik egy boxban vannak) kivittem a legelőre elengedtem. Evett volna egy picit megfuttattam majd miután za öszses hullott almát megette háttal neki legugoltam és nyujtott tenéyrrel egy darab almát nyújtottam felé. Az elején csak így vette el. Aztán már úgy is hogy álltam, végül követett a helyhez ahova letettem az almás vödröt. Végül már meg is került engem. Szemben is megállt velem. Sőt a lábam közé tratottam a kaját és onnan is levette. Követett akárhogy fordultam. Nah meg nagyon hamar leesett neki amit kérek tőle. Ez a kövi volt. Eleje egyhelyben hátulja menjen. Könyebb volt mint a Hunorral persze ha jól hejezkedtem már egy félkört is megtett. Végül már a karám bejáratához is eljött velem.
Anyám ezután a maradék 3 pónit lepucolta mert imád így szöszögni. Megjegyeztük hogy akivel én foglalkoztam annak a homlokán van egy nagyon pici fehér rész. Őt neveztük ki most Bóbitának. De aztán kitudja melyik-melyik XD. Majd egyszer alaposan megfigyelem és felirom.  Maradt egy picit lama a vödörbe és ennek az lett a vége h a karámban három póni követ. Mikor elfogyott és mentem volna ki jöttek utánna és elhessegettem őket. Egyedül az én kis tanitványom nem ment el és követett a kapuig *.* Hagyta már magát rendesen simizni meg mondom követett. Nem vad lovak mint melítettem csupán nem volt/nincs velük ilyen téren foglalkozva.
Tény h ez volt az első de totálisan elégedett vok magammal *vállveregetés* azért nem vagyok profi de midnen előtanulás nélkül úgy gondolom amit lehetett egy alkalom alatt azt megtettem. Legközelebb be is fogjuk őket de azért egy nagyon mütyröt akarok vele majd így foglalkozni. Nem tudom még h mikor megyünk de nagyon várom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése