2011. október 16., vasárnap

"Say no", képek, láb helyzet, bemutató

Az a tekintet *.*
Elvoltam szokásosan hétvégén apukámnál. Közben itthon anyám panziót nyitott alias Aranka vizsla is itt lakott. Nagyon jól érezte magát, kis szint vitt a "háreme" életébe :D. balhé nem volt, hála az égnek.
Kicsit aggasztott, hoyg nem tudom midnen nap megnézni, hogy áll a lába de kellemesen kellett csalódnom, ugyanis már laig van egy kicsit megdagadva neki. Bár picit még másképpen tartja és ha meglökik akkor még egy picit vigyáz rá, amúgy játszana a Totóval de mindig sikerült őket leállítanom, amikor meg nem vagyunk ben akkor ugy is csak punnyadnak. Úgy gondolom, kedd pont jó ahhoz, hogy elmenjünk a dokihoz. Attól függetlenül legalább még egy hétig nem sétálok vele kiskört se. Ami elég szükké teszi az időt.
Mire? Hát megkértem anyukám, hogy szóljon az érdekemben pár embernek, ha valaki igényel kutyás bemutatót akkor zsivesen elmegyek, bár leszögezte nekik, hogy ugye nem vagyunk profik. Arra számítottam, hogy majd gyerekcsoportoknak tarthatok, ott nem olyan gáz ha valami nem megy. Azonban a nyakunkon egy záró ünnepség ahova zöld utat kaptunk. 29.-én trükközünk ismerős helyünkön a kilátó elött. Felnőtteknek valószínüleg. Ez egy kicsit feszéjez és az, hogy nem tudom elötte ott mennyit tudunk gyakorolni, de anyám azt mondta ne lihegjem túl. Mindenesetre én nagyon remélem, hogy jól fog sikerülni.
50 milliomodik ilyen kép de olyan cukkki

Márcsak azért is mert ma sokat haladtunk a fejcsóválással ahova elkezdtem neki mondani a parancsot ami kis filózás után angol lett "say no". A kézjel pedig hogy az újjammal mutatom, hogy nem nem. A gyakorlás végén kipróbáltam, hogy fecnik nélkül is megy-e neki ott azon a helyen. Neeeem volt gond. Közben pedig még a fecnikkel néha kelett a bal oldalinál is klikkelni de amúgy mondom a végén már fecni nélkül is ment. Tetszik a "say no" hangzása frappáns és rövid. Valószínüleg hamar megjegyzi. Remélem bemutatóig sikerül.
Továbbá gyakoroltattam vele mostmár kis térben a szokásos forog, pörög, pacsik, hajol, kereszt, kerül. Sőt a söprü körül is kerültettem és nagyon szép pici ívben ment. Valószínüleg fel fogom hazsnálni kellékként de még nem biztos. Mivel uyge nem elengedetten fogok vele trükközni ezért nem tudom mennyire lenen látványos. Majd meglátjuk mi lesz belőle. nagyon jó lenne tényleg ha összejönne.
Amúgymeg csináltam róla benti képeket, párat beteszek ide amint igértem + két portré. A többi coursingos képet majd szép lassna felteszem ami kemény két darab XD.

Lábtenger és cukifej

Így aludni művészet XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése