2011. október 25., kedd

Első séta + bemutató gyakorlás

Ó én drága, egyetlen Hunor virágom annyira jahajaj.
Tegnap gyakoroltam vele és bár a szégyeld magad nála elég furán fog kinézni majd csak lesz valami. Ment a rádió és megpróbáltam valamiféle ritmusra, hát amint én is mozogtam vele ő is sokkal jobban pörgött pedig sima száraztáp volt a jutalom. Csináltam olyat, hogy lefektettem amikor hátra lépek és felültettem amikor felé. Lábnál előre, lábnál tolat. Forog, körülöttem körbe, forog. Már tegnap sétálni akartam, de esett az eső és még náthás vagyok.
Ma azonban muszály volt elmennem, szükségem volt levegőre. Arra számítottam, hogy majd összevissza fog szaglászni, húz nulla koncentráció. Valójában az első pillanattól, ha szóltam neki, hogy áll, megállt. A kilátónál a jutalomfalatos zacsit kiraktam a padra, Lady gaga - Born this way bekapcsol, klikker elő. Először pórázon gyakoroltam vele. Aztán elengedtem aztán a pórázt feltekertem a nyakörvére és lábhozban is és minden egyéb manőverben is jött és csinálta és pörgött. A lábemelgetés menet közben-től a lábnál jövés közben forgás-on át a kukucs és kitolatig. Egyszer szaglászott el a grillkémény felé XD. Teljesen sokkolt de tényleg. Fújt a szél, zörögteg a bokrok, ment autó, egy pavilonváz felállítva és figyelt. Hát körülrajongtam. Tényleg segít ha én is ugymond lelkes vagyok és csinálom, ahhoz pedig csak egy kis jó zene kell. Sétánk rövidke volt, kicsike köröcske. nem akartam macskával találkozni és hasonlók.
A neversaynevergreyhounds honlapján láttam, hogy Riley is épp most gyógyult fel a sérüléséből. Ő több ideig volt betegállományban, ráadásul csvar is ovlt ah átsó lábában. De most feltett pár hátsó láb erősítő, koordináció javító feladatot: mint a cavaletti és az hogy ellentéte lábait ak utyának felemeljük és kettőn egyensújozik: egy elsőn és egy hátsón. Riley nem volt annyira stabil amikor a sérült hátsó lába volt lent, Hunornál ilyet nem venni észre viszont lépésben kicsit köröz azzal a lábával, alig ér le az az újja.
Nagyon nagyon szeretem és nagyon meglepett milyen kis ügyes volt *.* remélem így fog menni zsombaton is adidg persze gyakorlás és akkor sajt lesz a jutalom nem száraztáp.
A josera nagyon nagyon jól szuperál. Teljesen rnedbeszedte a kutyát pedig csak szerda óta kapja. A szőre is zsirosabb. A házába tettünk szőnyeget, nagyon sokat van bent. Az etetőhejét megint rendbetettük, mert szét volt ásva.
Totóka még mindig félig benti kutya, pedig kapott új házat. A szobámban alszik az ágyon amikor én is alszok akkor az ágy alatt töbnyire, mivel nálam van a legmelegebb. Annyira aranyos néha, hogy felmosóval kéne felmosni engem néha XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése