2011. szeptember 24., szombat

Hozd ide!

Hát a héten próbáratett minket az időjárás és az iskolai programok. Hétfőn nulla időt tudtam vele foglalkozni mert mire hazaértünk korom sötét volt. No meg az sem mellékes h locsogott az eső -.-
kedden már csak a szél fújt őrületesen. Úgy volt hogy csak gyakorlok vele mert Á ilyen időben biztos h nem lehet vele semmit kezdeni. Csodák csodájára annyira jól csinált mindent!  minden egyes trükköt hogy ennek örömére elvittem sétálni egy egyórás körre. Szétfujta a szél az agyamat de okosan sétált.
Szedrán verőfényes napsütés volt. Egész meleg. A kilátó elött gyakoroltunk több-kevesebb sikerrel de mindig legalább 1 trükkig be tudtam kapcsolni ha utánna újra el is ment a figyelme. Egy nagyobbat sétáltunk közben meg mondogattam fel neki a odlgokat amik kellenek suliba. Még jó h ott ahol tuti h senki sem hall vagy lát mert hát igen...nem vagyok komplett de muszály volt annál is elöbbre vagyok otthon.
Csütörtökön csak gyakoroltunk. itt jön a lényeg. Kivittem azt a labdát amit még az első Joseránkhoz kaptunk. gyakoroltam vele az elején pár jól ismert trükköt majd megmutattam neki a labdát. Először ráklikkeltem arra is h ha az orrával megbökte, aztán ha bevette a zsájába végül pedig egész jól sikerült alkapni azt a pillanatot amikor tartja. A hab a tortán akkor jött mikor tőlem 30cm-re "eldobtam" először odament majd hozzám én megm ondtam neki h hol a labda? hoz ide azaz!! felvette rendesen, megbizonyosodott róla h meg tudja tartani és odahozta. Nem fogtam meg a kezemmel hanem amint odaért hozzám vele klikk és joker jutfal. ezt még egyszer megcsinálta. Alig hittem el.
Pénteken felhív anyukám /mert most apámnál vagyok/ hogy a Hunor hurcolt valami, rágott valamit és hátra hívta. Jött azzal a valamivel együtt, odahozta neki és oda is adta *.* atyagatyamária. Ebből még lehet valami így harmadik nekifutásra XD.
nagyon elemében van tényleg és ennek nagyon örülök. Sőt csütörtökön a kerítésnáél kunyizott a zszomszédoktól akik épp kint voltak. ésésés el tudtam hívni *.*
Ami mégjobb JÖVŐ VASÁRNAP BÖDE ÖRÖM COURSING!!!!

3 megjegyzés:

  1. hogy szerkszetetted a fejlécet milyen programmal?

    VálaszTörlés
  2. A képszerkesztéssel boldogultam. de azt nem tudom ,hogy lehet több oldalt csinálni mert odáig eljutottam ,hogy Főoldal, dehogy egyéni oldalt pl: kutyám leirását vagy ilyenek azt nem tudom hogy kel. mert nincs ott hogy új oldal hozzáadása vagy ilyenek, csak az hogy automatikus új oldal hozzáadás valami ilyesmi. meg hogy huzással módosítható! Kérlek segíts!

    VálaszTörlés
  3. ahol bejegyzést szerkezted haol az van h új bejegyzés ott melette van h új oldal vagy valami hansonló

    VálaszTörlés