2011. október 20., csütörtök

Ebcsont beforr

Tegnap voltunk állatorvosnál. Kissé izgultam, mert persze, hoyg aznap láttam furának a járását, de a duzzanat kissebb volt mint előző napokban. Hamar sorra kerültünk, egy tacsi szerüség volt csak elöttünk, nem volt balhé, meg Hunoromon már rajta volt a szájzsák. Tudtam, hogy nem fog most injekciót kapni de ha a doki megtapogatja, ahhoz kell könnyebb kézben tartani. Elég brutálul néz ki amúgy úgy.
Megnézte a lábát és azt mondta még 6-8 hét mire duzzanat lemegy és az a valami aminek nem tudom a nevét beépül a csontba de már nem kell félni, hogy esetleg játék közben újra eltörik. Csupán ne terhelje nagyon meg tehát erőteljes futás /pl műnyul után/ még nem ajánlott de nem is terveztem. Sőt megpróbálok úgy sétálni, hogy semmi esetre se betonon és lehetőleg kerüljük a macskás helyeket. de hétfőtől szép kis sétákkal elkezdjük a mozgást. Főleg a kilátó felé a bemutatózáshoz. December fele környékén lesz ahogy számoltam, teljesen jól.
Egyébként a dokinál kértem tőle állva pacsit meg jutalmaztam, hogy pici pozitív élménye legyen már. Vettünk Joserát is. 20kg Actív. Nagyon jó árban volt és egy ideig jó is lesz. Szintén húsliszt alapú.
Tanulás terén a "say no"-t felfüggesztettem. Megrekedtünk és egy picit pihentetjük. Helyette elkezdtem vele a "szégyeld magad"-ot amire már az első alkalomkor rájött és ugyan rövid ideig de a fülére akasztott hajgumi nélkül is megcsinálta egyszer. Ez a megoldás tűt a leghatékonyabbnak, nem tixó, nem fogja össze a száját csupán a fülén lóg. Szóval úgy tűnik ez hamar meglesz.
Tegnap egyébként elért minket az évi katica járás. Mire hazaértünk a falon kívül és a házon belül is egy csomó katica volt. Kívül töb,háa az égnek de midnenhol katica volt, Hunort eszméletlenül idegesítették XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése