2011. október 14., péntek

Lassan gyógyulgatunk és gyorsan tanulgatunk

A zalai hírlap internetes cikkében mi voltunk a képen :)
Rég írtam. Némineműleg el kellett folytanom az aggodalmam és fel kellett dolgoznom a dolgot. Hisz én is felelős vagyok a történtekért mert za én tapasztalatlanságomon és az övén is múlt a dolog.
Az első pár nap nagyon rossz volt. Állandóan x-elgettem a naptárban a napokat és a lába mindig meg volt dagadva és erősen háromlábozott. Úgy a mostani hét keddjétől elkezdte hosszabb rövidebb ideig terhelni. Egyszer le is kelett szidjam mert a totóval kergetőzött. Az újja még mindig meg vand dagadva de nem lóg és a talppárna is visszaállt szépen a helyére.
Ebben a majdnem kéthétben szinte minden nap este egy picit bejöhetett. Gondoltam rá, hogy tanítok neki valamit. Először rákondícionáltam egy papírlap megérintésére majd az orrára tettem egy hajgumit a Szégyeld magad trükkhöz Ennek a vége valami teljesen őrületesen más lett nem más mintha én kidugom a nyelvem ő is egy nagyon pici pillanatra. Hát igen az unalom csodákra képes. A kushadjot egyszerüen képtelen voltam megtanítani neki.
tegnapi napon belekedtem a fejcsóválásba tehát a "nem"-be amire még nem tudom miylen parancsot fogok kitalálni. Mindenesetre nagynehezen de megoldottam a dolgot. Egyik fecni az asztal szélén a másik meg egy az ágyon lévő párnán. először csak az egyikre adtam neki klikket és a másik elött kapta a jutalmat de kicsit talán hoszsúra nyúlt foglalkozásunk végén naggyából már leesett neki, hogy kakor van klikk ha először a bal majd a jobb oldali fecni felé nyúl az orrával.
Sprint
Ezeke után feküdt bent és nemhagyott nyugton törit tanulni mert őt simizni kell. Imádtam ahogy kitartóan nézett. Sőt nagyon álmos volt és néha a feje elkezdett lebillenni dee midnig feleszmélt míg végül én nyomtam le a fejét mert rossz volt nézni. Csináltam róla cuki képet csak még nem töltöttem fel gépre.
Sokat láttam álmodni főleg mikor a szüreti felvonulás miatt behoztam - ugyanis a házunk elött ment el a menet - futott, ugatott, fület és bajszot mozgatott. Nagyon vicces volt, vidin is rajta van.
Reméltem, hogy kevesebb mozgással majd hízik egy kicsit de totálisan veszett ügy. Mert nem joserát kapott. De ha kedden visszamentünk a dokihoz kontrollra akkor veszünk neki Joserát.
Ezalatt a hét alatt volt min gondolkodnom. Nagyon frsuztrál, hoyg nem mehetek vele sétálni bár a doki engedte én nem tartom jó ötletnek még legalább 1-2 hétig. Utánna majd szép lassan el lehet talán vele majd kezdeni sétálni.
Szeretnék egy kuytahátizsákot és meg kéne tanítanom neki az irányváltásokat ill tökéjre csiszolni az áll! parancsot. Egy agaras azt mondta nem gáz ha betonon megy de én azért megpróbálom megérdeklődni, hogy a gyár meletti placcra ahol fogattal gyakorolnak nem-e mehetnénk majd ki  de ez a tavasz zenéje.
Még mit nem rítam le? jah igen ez a fejcsóválós trükk megmutatta, hogy ha akar nagyon gyors a felfogása illetve sokat fejlődött a kezdetek óta önmagához képest is.
A "tanulás" aminél simogatnom kelett pedig rávilágitott arra, hogy mégsem hagy annyira figyelmen kívül. Kint ráadásul ha tudja hogy nem is engedem be akkor is lejön az ajtótól hozzám dörgölőzni.
Imádom (L) és rmeélem most már lassan rnedbejön a lába. Addig is kaptok pár képet a coursingről.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Mi meg épp az "igent" tanuljuk a dögökkel, hogy bólogassanak, ugyanezen módszer függőleges változatával:) Jobbulást Hunornak, reméljük hamar rendbe jön az a tappancs!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Azt is zseretném majd neki megtanítani mert mind a kettő annyira jól néz ki *.* majd ha kész vagytok okvetlenül vedd fel vidire!
    Köszönjük a jókivánságot.

    VálaszTörlés