2011. október 30., vasárnap

Nem éppen bemutató

Nos lejött végre a nap amit egész héten vártam. Ami sajnos nem úgy sikerült mint elterveztem de végül azért nem lett olyan vészesen rossz.
Fél dél körül elugrottam felmérni a terepet és találkoztam egy nj kölyökkel. Nagyon okos volt és a gazdája nagyon szeretheti.
Utánna hazaugrottam Hunorért és mentem vele egy kört aztán haza kelett ugranunk még pár cuccért és akkor úgy is találkoztam az nj-vel. Hunor ezerrel csóvált, mellettem vezettem és így nem volt hiszti aztán összeszagoltak és már játszottak is volna. Utánna megcsinálta amit kértem tőle, ó mondom nem lesz gond. jah csak azzal nem számoltam, hogy egy kismacska ott fog rajzani. Nem ment el amikor ugatta a kutya direkt még húzta az agyát. Közben jött egy csoport és egy csaj direkt, hogy még véletlenül is meghalljam: - fúj milyen ocsmány kutya. Hát rendesen felcseszte az agyamat ezért lementünk sétálni, hátha lenyugszik a kuyta..hát ésta közben is találkoztunk egy macskával és elkeseredettségemben hazamentem. Ám anyám kötelezővé tette a visszamenést. Egyedül ugyan de én egyszerüen képtelen voltam otthon hagyni a Hunort, nem akartam így úgymond befejezni a napot. Az elején nagyon darabosak voltunk amikor visszaértünk de aztán kicsit olajozottabbak lettünk. Ekkor már nagyobb sikere volt, volt aki nem gondolta, hogy van magyar agár de nagyon tetszett neki. A láb melett tolatás egyszerüen perfekt volt. A velem szemben tolatás nem ment annyira amúgy minden még a hajol is. Kapott simit, fotózta ott két kislány talán lesz kép mert adtam e-mail címet. Majd meglátjuk. Én nem fotóztam. Aztán voltak akik kérdezősködtek és hasonlók. Már kevesen voltak ugyan de azért pár mebernek mutogattunk trükköt. Hunor bújt mindenkihez néha kihasználva, néha szeretetből. Volt, hogy leültem a kockabálára ő meg mellém a melső lábaival a talajon. Hát haláli cukor pofa volt. Aztán anyám akart adni pogácsát és konktrétan kikapta a kezéből. Aztán már jobban fogtam XD. Azért csurrant csöppent neki még gulyásmaradék is. Sőt ak islányok még szőlővel is rá tudták venni a trükkökre, aki jól mutatta persze. Veronika /egy szőke kislány akinek nem kapta ki a kezéből a pogácsát maikor ette xD sőt utánan el is jöttek hozzánk és kutyás újság mustra volt/ tehát ő igaz, hogy forogot kért tőle de olyan gyönyörüen csehesen igazodott mellé, hogy mondtam neki,hogy adja oda mert ez tapsot érdemelt volna XD.
Diót is talált az éhenkórász. Feltörte és kiedte a belsejét, aztán a héját akarta de elhúztam. Mindenesetre meglepődtem, hogy türelme volt feltörni.
Totó este megint cukiságfaktor volt X faktor közben XD.
Ma reggel amikor kimentem a Hunor úgy örült hogy fuhúúú. Majdnem fel is ugrott de le lehetett nyugtatni. Imádnivaló volt. Ahogy dörgölőzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése