2011. december 4., vasárnap

Szellemileg formában

Tegnap elmaradt a szokásos blogolás mert az OTP Bank Lovas Világkupán töltöttem az egééész napot. De most elmesélem mi volt velünk a héten. Nem lesz hosszú bejegyzés mert nem túl sok minden.
Először is a nyihát késznek nyilvánítanám mert mind előttem mind mellettem megcsinálja. Néha más helyett is azt próbálja de nem ész nélkül ágaskodik össze vissza, aminek örülök nem szerettem volna ha rászokik embereknél erre. de így h picit felemelkedik a levegőben így nem gáz a dolog. Sőt lefejelni se fejelt le még egyszer sem. Ami nála nagy szó mert hajlamos rá.
A körlöttem körbe tolatás azaz a "back up" is késznek nyilvánúlt már régebben de most már tényleg azt mondhatom, hogy nagyon jól meg mert én is többet forgok és ő is többet megy körülöttem. Ami azt illeti ezt a két trükköt másfél héten belül tanulta meg! Úgy, hogy péntek,szombat nincs gyakorlás.
Ami azt illeti vasárnap séta elött még próbálgattam mást is, ahogy hét közben is. Konkrétan a menet közben megállítást és fektetést mert, hát ülésbe úgy nature is fél perc mire elhelyezkedik. gyakorlatilag a fektetés futásból megy. Először még kétszer ondtam, hét közepe felé elég volt egyszer és simán, de futásba nem nagyon próbálgattam csak lépésben de az nagyon jó. A menet közben megállításon még csiszolni kell de nagyon hamar meglesz, szóval a 24 trükkünkhöz amibe már benen van a nyiha is hozzájön két engedelmességi feladat egyenlőre még a fektetés csak. De majd az állítás is. Így már 26lesz a szám ami azt jelenti hogy két héten belül 3 trükk. Szerintem nem rossz teljesítmény, úgy nézem Hunor nagyon formában van.
Lovas világkupán elnéztem a díjlovasokat és meg fogok próbálni oylan trükköket megtanítani a Hunornak, még nem biztos, hogy most mert még ki kell találnom hogyan de egy piaffe nem lenne rossz XD.
Képpel jelen állásban nem szolgálhatok, pedig csináltam párat. Nem lettek túl jók de majd felteszek egyet-egyet blogbejegyzés mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése