2011. december 30., péntek

2011 és a 266. bejegyzés

-Hunor a......... füled!
-Á mind1
- Te most szellőztetsz?
-Raptor radarok XD
Nos nem éppen ezt a címet szerettem volna adni ennek a bejegyzésnek de a másik hülyén hangzott és nem foglalta magában az egészet ezért képaláírás lett.
Első fullos közös évünket töltöttük Hunorgyerekkel. Csak, hogy visszaemlékezzek a nagyobb eseményekre: költöztünk ami a kutyáknak nagyon javukra vállt. Aztán ott volt a kutyasuli. Rengeteg új embert és kutyát ismertünk meg s bár csak talán egyvalakivel tartjuk a kapcsolatot így is sokminden tudással gazdagodtunk. 100/94 pontos alapengedelmességi vizsgánkra nagyon büszke vagyok. Bár tényleg csak alap de szerintem nagyon jó teljesítmény.
Kétszer jutottunk el coursingra. Vadásznapon és Bödén. A vadásznapon is ismerkedtünk új emberekkel, agaras emberekkel és találkzotunk régi ismerőseinkel is. Hunor rendkívüli módon imádta aztán ott volt bödén a nehezebb pálya és a tapasztalatlanságunk és a lábújjtörés ami azonban nem törte meg a lelkesedésünket.
Ahova csak lehetett elvittem Hunort és ami csak tőlem tellik megteszek érte. Ő az aki a legrosszabb napokon is megmosolyogtat csak azért mert ott van.  Noha voltak konfliktusaink séta és egyéb alkalmakkor. Ez álltalában rövidebb dolog volt.
Tanultunk rengeteg új trükköt és jobban összecsiszolódtunk. Ma például kiléptem az ajtón és elengedtem. Lefelé pontosan ugyanarra ment mint szoktunk a füvesen futott felfelé ha megindítottam és első apró füttyre jött. "áll" nál elsőre megállt mindig és hamar sikerült a hiperségét lenyugtatni macskaveszélykor. Bár találkoztunk kétszer is a "drága" boderekkel. irtam már, hogy őket ki nem állhatja a Hunor és ők sem a legkedvesebb kutyák ugyanis az geyik folyton vicsorog rá a másik pedig a háta mögött sunnyog állandóan. Ugyansi uyge szabadon vannak sétáltatva. Hülyén érzem magam amiért úgy közelít feléjük mint egy vadászó nagymacska. De az embereknek sem mindenki szimpatikus és elfogadom, hogy Hunor nem bírja őket. Hisz meséltem, hogy tegnap az agárral milyen jól megvolt. Hát ez van.
Ami a tanulásos évi összegzést illeti. Eljutottunk oda, hogy ő is próbálkozik, hogy éppen mit kérek tőle. Lelkesebb és gyorsabban tanul.
Kinézetre most ismerősünk szerint alakulgatóban van. Nem nanyira osvány bár lehetne kövérebb de mint már párszor mondtam alkatilag is valószínüleg ilyen fajta.
Ami a jövő évet illeti. Nagyon remélem hogy jobb év lesz mint ez volt többnyire nem kutyás viszonylatban. Szeretném ismét elvinni egyszer-kétszer futni illetve bemutatózni is szándékozok vele. Remélem nyáron egyszer eljutunk Kaseba agilityzni. S végre találkozunk akkor Hanniékkal is :) Ugyansi itt ha indul is se időm se pedig pénzem nem lesz rá :/ mert eléggé húzós.
Száz szónak is egy a vége remélem még sokáig szinezi be életemet Hunor alias Hülyefül vagy Raptor 6 kaja elötti rr hangXD/ vagy Nyakigláb vagy Agárgyerek vagy Fűrészbak / by egyik ismerősünkXD/
Eseménydús, kutyázós ÉS lovazós évet szeretnék. Majd meglátjuk mi lesz.
Találkozunk 2012-ben is.
Boldog kutyázós új évet kívánok midnen kedves blogolvasómnak és nagyon szeretnék több commentet de ha továbbra is követtek az is elég :)
Nem tudom mennyire tudom átadni a Hunorral való együttélés élményeit de remélem, hogy nem unjátok szét magatokat rajta XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése