2011. december 25., vasárnap

Ajándék a kutyuknak is + képáradat

Hát végre eljött a karácsony és nagyon sajnálom, hogy karácsonyi képeslappal idén nem tudtam előrukkolni de sajnos hó hiányában nem nagyon volt kedvem hozzá.
Az elmúlt két napban sétafikáltam Hunorral még a nap is sütött. Ez a kis idióta madarat akart hajkurászni amúgy nagyon okos volt. Ma is amikor fotóztam esetleg nem őt, akkor is állt és várt. Jót mentünk bár egy naaagy fehér kóborkutya miatt nem arra amerre szerettem volna.
A gyakorlásaink alkalmával is ritka jól teljesített ahogy fakerülgetésnél is. Amit ma fel szerettem volna videóra venni de most észrevette a hullodt körtét és az jobban érdekelte. Bár ez egyszeri alkalom volt.
A füves placcunknok szépen behívható volt, a szomszéd is kint volt és odament hozzá dörgölőzni a macskakutya.
Ennyit a csak Hunorra vonatkozó dolgokról.
Természetesen az ebzetek is kaptak ajándékot. Ma sikerült is nekik odaadnom. Hunort mérsékelten de érdekli, ha megszerzi nagyon aranyosan cipeli.
Totóka az első számú ellenség, ő mindig elveszi az agárgyerektől. Amúgy rengeteg ideig tudna lógni úgy a karikán, hogy a hátsó lábai lent vannak. Kitartó kis dög.
Bundika amikor unja, hogy a másik kettő hülyül, akkor elveszi tőlük és lefekszik rákcsálni. Ő kicsit durvább mint a Totó Hunorral szemben.
Jót játszottam velük és örültem, hogy némineműleg Hunor is rákapott. Ami pedig a képeket illeti. Mostanában nem igazán kaptam el a jó dolgokat, nem lettek a legjobb képek. Most sem érzem túl jóknak őket de már  vannak jobbak.































































































A bejegyzés sétálós részében elfelejtettem említeni,
hogy Hunor átment kotorék kutyába egy rókalyuknál
XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése