2011. december 29., csütörtök

Rendhagyó bejegyzés

Nos még mielött a nagy év végi blogbejegyzést megejteném, ami valószínüleg holnap lesz, egy némineműleg rendhagyó bejegyzést hoztam.
Első fele átlagos, bár ez sem teljesen a zsoksásos, tanultunk-sétáltunk. Pedig igen, gyakoroltunk a tájháznál és sétáltunk is egy rövidebbet. Ami örömteli, hogy már többször láttunk, hogy sétáltatnak egy csikos agarat. Álltalában elkerültük egymást ám a mai napon végre találkoztam velük. Apuka és két kisgyerek. Az agár magyar ő rendes nem úgy mint Hunor XD. Tigrisnek hívják és nagyon aranyos volt. Csóvált meg minden. Mondták, hogy látták, miylen jól tudja a dolgokat az enyém. Ami meglepett, persze pozitívan, az az volt, hogy először csak álltunk és nem szagoltak össze és Hunor egy kis csóválás után teljes figyelmét rám fordította, szépen leült és hasonlók. Jól kijöttek amoylan agár az agárral kapcsolat.
Még a mi szokásos kutyás részünket ilelti a bejegyzésben, nagyon örömteli dolgot írt Büki ismerősünk. Lesz műnyusziuk. Persze profi műnyulkezeléshez sok tapasztalat kell de egyenesen mehet a odlog. Felajánlotta, hogy majd mehetünk Hunorral és én enneg NAGYON örülök, hisz úgy imádja.

Most pedig jöjjön a rendhagyó rész. A lovas rész. Ugyanis mint talán már rájöttetek, imádom a lovakat. Tegnap barátnőmmel voltam lovazni, vagyhát fotózni. Ővelük voltunk még tavaly sétálni terepen miniHunorral.
Ma pedig eljutottam ahhoz az ismerősünkhöz vagy inkább barátunkhoz akinek van a 4 shetlandi pónija. Bóbitát szerettem volna megint egy picit "piszkálni" de mivel ő nem lelkesedett a dologért /amint bemész a közös boxukba sarokba állnakXD/ azt hoztam ki aki először odajött hozzám. Bóbita kettőt. Persze mindegyiknek külön van neve, de nagyon kicsi megkülömböztető jelzésük van ezért most hívjuk Bóbita2-nek. Egyébként az összes mén XD.
Tehát kivittem a paccot aki elvileg még nem volt futószárazva és nekem is ez volt az első alkalom. Meglepő módón jól ment. Először lépésben aztán ügetésben. Miután egy kis almával lekenyereztem sokkal jobban figyelt. A vége felé nagyon szépen lehetett ügetésből lépésbe felvenni és lépésből ügetésre sarkallni. A vágta csak rövidebb szakaszokon ment és az állás sem első szóre. Azonban a "gyere" a végére nagyon is tiszta volt neki. Ráadásul ha az ostor pálza részével az orrát megkocogtattam még tolatott is nekem *.* Persze egyből ment a kockára vágott almácska. A végén a fényképezőt is megette volna.
Ami miatt Bóbita1 szimpibb volt az az, hogy ő -bár  nem futószárazva volt- nem nagyon makacskodott illetve sunyizott. Bóbita kettő többször is hátat fordított nekem illetve egyik kézre kevésbé akaródzott neki menni. De foglalkozás kérdése az egész. Az azonban mind a kettő lovon meglátszik, hogy megismertek, mert karámba kiengedés után a gyerére mind a kettő az élen masírozik és közelebb mer jönni sőt rámmászik XD. A másik kettő kicsit bizalmatlanabb de azért így is volt négy fekete póni a nyakamba.
Nagyon hosszú a szőrük de eléggé öntisztulók. Ma is és tegnap is videóztam persze két külön videót tervezek belőlük, de valószínüleg ide is feltöltöm őket ha nem haragszotok meg :) Bár erősen kétlem, hogy ilyen cukipofáknak ellen lehetne állni. Illetve kiskegyedet meg nagyon bírja Hunorom tehát az sem tér el annyira a blog témájától :)
Na ki kicsoda? :D

1 megjegyzés: