2011. november 25., péntek

23 + 1

Mivel nem sok történik velünk hét közben ezért mostantól valószínűleg, többnyire péntekenként fogok élménybeszámolót tartani a hétről. Nagyon büszke vagyok az én kicsit bugyuta de mostanában eszméletlenül eszes Hunoromra. Vág az agya mint a beretva.
Ugyebár a "vaki"-t késznek tekintettem és elkezdtük a tolatást körülöttem. "Back up" lett a parancsszó és kimondhatom, hoyg ez is kész van. Már tudok közben én ellenkező irányba forogni bár kicsit néha még elöbb leteszi a fenekét de akkor kérek tőle még egy kicsit. Mindenféle sgéd kellék nélkül két kört tudom vinni rávezetés nélkül mutatva. Főleg a mögöttem való részt csinálja meg nagyon jól az elöttem levőn meg majd csiszolunk de már csak gyakorolni kell.
hab a tortán vagy fagyin a cseresznye, hogy a pálca érintés bevezetése után most végre hazsnát vettem a "nyiha" nevü trükknél amit kijelenthetek, hoyg nem nagyon kell már nagyon tanítani neki csak gyakorolni. A "nyiha" pontosan a "nyihaha" rövidítése és pontosn azt csinálja mint egy ló. Már nem hangal, hanem kétlábra áll úgy mint maikor egy ló áll kétlábra de nem marad úgy hanem csak egy pici ideig és visszaáll négy lábra. Tegnap kezdtük és tegnap már ki is lehettt venni a pálcát. De a kezemet még picit elöbbre tartom. Nem modnom, hogy kész de nagyon 90%-os állapotban van meg. Látványos, hisz kétlábbra állva ugyanakkoram int én, de nem kell hozzá akkora egyensúj és izmok mint a kétlábon járáshoz.
Valamelyik nap összeírtam: 23 trükköt tud plusz a "nyiha" lesz a 24. Ebbe az "áll"-tól kezdve a "marad"on át a "forog"on keresztül a "vaki"ig minden benne van. Bár az ül, a hagyod, és ezek a nagyon alap dolgok nem annyira trükkök de a tarsolyában ezek is persze benne vannak és így a számolásba beletartoznak. Nagyon kevés agár tud ennyi trükköt és igen büszke vagyok rá amiért bár farkat nem csóvál dem indig megcsinál mindent és viszonylag gyorsult is a végrehajtási idő. Figyel, koncentrál és nincs kényszerítve. Az élet apró öröme, mikor a kutyád megcsinál valamit, amit te tanítottál meg neki. Ne rávezetéssel tezsi meg hanem egyszerüen ha mutatsz és mondod a szót. Nagyszerű érzés.
Tegnap is gyakorlás után jött oda, bújt, amíg én a papucsom talpáról szedtem le a ráragadt sarat. Minden áron szerette volna, ha simizem és már majdnem az ölembe feküdt :) szeretem naaagyon
Képpel sajnos újfent nem tudok szolgálni :S De büszke vagyok magamra maiért a vasárnapi jégpályára menést feláldoztam a kuytatartás oltárán és inkább sétáltatok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése