2011. december 17., szombat

Elmaradásaink

Az őrszemek
Üdv minden kedves olvasómnak. Elnézést szeretnék kérni amiért nem nagyon aktivizáltam magam de nem volt nagyon miről írnom. Pénteken itthon voltam és egész hétvégén itthon vagyok amiből adódik, hogy Hunorka foglalkoztatva van. Pénteken nagyon nagyon fújt a szél és esett ezért nem voltunk sétálni ma azonban volt füvesen felfutás, gyakorlás, videjózás, sétálás. Készülni fog egy vidi mivel, az utolsó vidim most yt-n az volt, hogy az eb lesérült ezért ez egy amoylan "come back" video lesz. Hunor, Hunor fut, hunor sétál, Hunor trükközik és hasonlók. Majd melgátjuk mire készül el.
Tanulás terén: a bólogatást tanuljuk még kel egy két alkalom de midnen előjel szerint hamar meglesz, a "lábszlalom" szerüség is megyeget mutogatás nélkül de szlalomtól távol van, bár méretéből adódóan nehezen leheten gyorsabban csinálni a trükköt.
Gyakorlunk a téli dog dancing parádéra. A zenénk is már meg van pár konkrétan arra még nem gyakoroltam vele.
A mai séta egyébként egy kis macska incidens kivételével nagyon kényelmes volt. Ügyes, midnent megcsinált, figyelt. Vidózásnál a trükkfelvételnél is ment minden a vaki vaki is anélkül h lekaparta volna a lábam XD.
Mivel most úgy ámblokk én is és naáym is ráértünk délelött én sétáltam, délután ő a bundival aztán kettebn a Totóval aliasz raptorral. Örült egy kutya, mert húz mint egy állat de úgy hogy közben semmire nem figyel. Simán lehetne vele biciklizni. Nem vagyok büszke rá, ahogy kerítésen kívül viselkedik de rengeteg dolgot megpróbáltam már vele de mindig maradt ugyan ilyen.
A füle már így marad XD
Visszatérvén a sétára, azért sikerült néha leültetnem, megnyugtatni de lábnál nem megy sőt lógó pórázon sem. Viszont ha talál egy friss vakondtúrást akkor elszabadul a vadállat. Kapar, harapja a földet, szagol a járatba de akkora intenzitással hogy atyaég. A kis örült, de ezért szeretjkük mert ilyen kis őrült :D
Képek terén is elmaradásaim vannak, és bár a színek nem éppen a legjobbak azért hozogattam párat. Hunor elég sovány most, tél van és nemrég óta kap megint joserát meg alapból sztem ő ilyen vékony alkat.
Ha már külsőnél tartunk. Úgy döntöttem, hoyg többet nem piszkálom a fülét, hogy álljon lefelé. Nem kiállítási kutya, és őszintén szólva ez amolyan védjegye. Vicces, bohókás, egyedi és hozzá tartozik. A félig felálló fül nélkül már nem is nagyon tudom milyen :D

















Volt már jobb formában is de rosszabban is















S ím megtaláltam a fényképezőm önkioldóját XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése