2011. november 11., péntek

Haladtunk

Oh jeah sötétben sétálni ritka rossz de mindent a kutyáért. Igaz csak fél órásra sikerült de voltunk és lépésben menettem szóval talán átvészeli a telet. Egyébként egyre szebben sétál, elsőre megáll, hamar rámnéz. Egy szavam nem lehet.
A 2szégyeld magad" nem éppen az aminek kéne lennie inkább "vakard az orrod" de szivesen fogadom azt, amit ő akar tehát így rendhagyóak leszünk. Már segítség nélkül is megcsinálja akkor aranyos amikor én is az orromat vakarom meg ő is egyszerre. A mai napig egyébként állva csinálja. De haladtunk és ez a lényeg. Közben viszotn elkezdtem bevezetni a körülöttem körbe tolatást. Mert egyik sétakor magától csinált egy picit. Rávezetni rá lehet, szóval vigyázz trükk mert jövünk a vakarózás után :D
Mára csak ennyit hoztam. Még talán azt kell elmondanom, hogy a Josera gyönyörüen karba tartja, nagyon szépen néz ki most :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése