2011. november 8., kedd

Séta a sötétben

Hol is kedzjem. Mondjuk ott, hogy ma gyakoroltam hunorral a "szégyeld magad"-ot még mindig kell a segédhajgumi DE már elég az orrára rárakni, igaz ülve nem nagyon hajlandó ezt csinálni csak állva. Egy nagyon pici hajlandóságot mutata csak segítség nélkül a trükkre, szal most még toporgunk egyhelyben
Ma volt óríátálítás után az első délutáni sétánk /vasárnap délelöütt voltunk/ Már sötét volt mire kiléptem a házból. Minden egyes alkalommal, ha megálíltottam, ha leültettem nézett rám. Annyira okos volt. Jó kis séta volt, de elég gáz ilyen sötétben. Volt rajtunk fényvisszaverő csík, bicikli lámba, rajtam szemüveg, holdvilág elég láthatóak voltunk azzal nem volt gond.
Hunornak vasárnap kezdődött az izomfejlesztő tréning. Nem kell semmi komplikáltra gondolni. Valahol valakitől halottam, hogy a sima járó tempó tehát a lépés lépéssorendje jobban mozgatja a kuyta izmait, jobban elfárad mint ha ügetne. Ez alkalmazva van a lehelő leggyorsabb tempóig kitolva. ma már jobban ment majdhogynem oylan gyorsan mentem, mint amikor ügetni szokott, de ha lépéssorendet váltott akkor kicsit lasítottam. Tényleg viszonylag el is fárad benne. Nagyon jó módszer.
Szóval telejsen elégedett vagyok vele, nagyon kis ügyi volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése