2011. november 15., kedd

Double agylefárasztás: okos degek :)

Nos  mai séta a tejköd miatt esőnapra szorult azaz holnapra. Helyette naaagy gyakorlás volt ahogy tegnap is. Vasárnap sétáltam vele de eléggé meg volt hülyülve. Hosszabbat mentünk másfelé is mint szoktunk. Húzott meg iylenek. Egy macskát is láttunk ami először egy csomócska nyírt fűnek tünt -.-" Jaj istenem nem tudom honnan lett ennyi macska itt a környéken. Mindenestere az melette szól h azért leült meg szemkontaktozott. Húzni egy picit húzott de lehet h csak a lépéstempó miatt. Anyám is átvetet a pórázt de hiába mondtam neki ha melette akarja tartani rántson aprót ne húőzzon folyamatosan és komunikáljon a kutyával pl.: mondja neki h "mellllém". Hát nem nagyon jött össze neki.
Tehát gyakorlás. A vaki vaki-t viszonylag késznek nyilvánítom. Nagyon aranyosan vakarja a fejét olyankor. Néha még forog helyette és hasonlók de rájön.
Elkezdtük a tolatást körülöttem ami tegnap kicsit rosszul indult de bementem a házba és körbebarikádoztam magunkat. Mam ár csak két segédelem volt h ne nagyon távolodjon el tőlem de körbemegy tökéletesen és gördülékenyebben mint tegnap.
Elkezdtem egy hurkapálcára az érintést. Bár nem mindig a végét érinti és van hogy bekapja attól függetlenül tudja már most mit kell neki csinálnia.
Hogy még jobban terheljem a drága agyát. A maradék szenyámat /miután megpróbálta csomagolástul megenni/ a földre tettem, távolról lefektettem nem hagytam neki akkor sme hozzányúlni amikor téptem belőle. Eleinte nehezen ment, aztán az üres vajas folpackot is meg akarta enni de lefujjogtam a végén már a fejére is tehettem.
További kajamegtagadás a ledobált szárazkenyérdarabkák többszöri ál felvétele vagy visszejtése volt, kukába dobás, zacskóban ledobás, pult szélén hagyás. Csak szemkontaktal kézből kaphatta meg. Minden sikeres volt.
Totó pörgése lévén úgy gondoltam miért ne kötném le az ő agyát is egy picit. Azelött semmilyen körülmény között nem lépett volna rá könyvre. Most a végén már két melső lábbal állt és klikkelgettem és aodgattam neki a kaját a földön lévő zacsiból /tehát afelé sem mozdult/ ez bevezetés ahhoz h első két lábbal valamin áll a hátuljával pedig körbejár. Ezt Hunorral is kezdtem aztán csak csehes igazodás lett. De totó elég pici ahhoz h rendesen rá tudjam vezetni a odlogra.
Érdekes volt látni, ahoygan leköti a dübörgő energiáit a drága. Utánan pár labdás trükk aztán labdagurítás és most itt alszik az ágyamban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése