2011. november 19., szombat

Körülöttem tolatás

Hát kedden volt utoljára blog. A tél úgy tűnik nem a terveim szerint fog alakulni, ugyanis a sötétbe való kutyasétáltatás kilőve. Mivel nincs közvilágítás eléggé félelmetes. Szedrán tejködbe elmentem a kilátóig, ott jött egy autó ahol mi voltunk megállt és minden lámpáját lekapcsolta, gyorsan elindultunk elfeleé és úgy ahoyg volt úgy gurult le a meredek lejtőn. Irtózat paranoiás vagyok ráadásul miután ez volt anyám is közölte velem h inkább ne menjek. Igazándiból nem tartom jó ötletnek h csak varásnap sétáljak a kutyával. Minden nap kéne ez az elvem. De bizonyos részről meg csak egy vagy két hónapot kell kibirnia így aztán ha világosodni kezd megint elkezdünk sétálni majdhogynem napi rendszerességgel. Szóval légyszi ne kövezzetek meg.
Ezzel eggyüt midnenaposra veszem a gyakrolásokat. Hol bent hol kitn az udvaron lámpafénynél. Megpróbálok változatos dolgokat ügyesésgiket is összeállítani a tanulás melett neki. A ladbázást is megitn előveszsük uyg egy héten max kétszer. Agyban legyen lefáradva. Szóval szó sincs elhanyagolásról. de túlterhelni sem fogom.
Ami a köréöttem tolatást azaz a "back up" ot illeti. Kétfelé szedtem és a hátam mögött van egy klikk. Két kézzel vezetem rá az első klikkig a klikkeres azaz ball kezemmel első klikk után pedig a jobbal. Az első rész perfekton megy lassna a klikekres kezembe nem kell már kaja /nincs hozzászokva hogy azzal vezetem és egy darabka kelett/ a másik fele még nem annyira okés de már kapizs. Kint gykaoroltunk először ott ahol ak uytaházak vanank h legyen irányadó a végén már csak elöttem volta a hordó pad h elöttem rendesen jöjjön el. Nagyon meglepő módón fejlődik. Gyorsan és látszik h nagyon akar és nagyon koncentrál. A kukucsot nagyon megszerette annyira örömmel csinálja hogy nagyon. a vaki-vakit pedig már elsőre tudja mit kérek. Persze a többi trükk sincs elhanyagolva azok a bevezetések ileltve a levezetések.
Egybként reggelente nagyon aranyos ahogy szedi a lábait a hideg fagyott füvön. Egyik reggel úgy odabújt hozzám, hogy melegítsem *.* amúgy nem fázik annyira és bemegy ah ázába de néha a Bundi megy be kiszorítva a hejéről, a Bundiéba meg nem mer belemenni -.-" szóval résen kell lenni. De szerintem többynire iskerül a sjaát hejére beslisszannia.
Totó:
Hát ez a kis einstein is elemében van. Hunorral való gyakorlás után /valahogy tudja h gyakoroltam vele pedig nem szokta látni/  úgy seteper körülöttem mint aki arar vár h ő is ő is. Ilyenkor álltalában labda elö, megcsionáltatom vele a trükkjeit aztán gurigázás végül velem eggyütt feljön a szobámba és letelepszik az ágyra amiről reggelente alig lehet leimádkozni. mert amíg öltözök meg miegyéb ott henyél. Már rendes napi rutninnak számít. Mondjuk a sok lépcsőzés nem tesz neki túl jót de elég ügyes a módszere lassan lépegetős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése