2011. szeptember 1., csütörtök

Duble dog tricks és viszlát nyár

Hát sok minden nem történt amióta nem írtam. Vagy még is? Kipróbáltam a dupla kuyta trükköket hUnorral és Totóval. Együtt ezerszer jobban dolgoznak és hUnor parancskeverései is lecsökkennek. Fel is vettem vidire, hétvégén várható. Nagyon jól lehet őket külön-külön is irányítani. Akár az egyik mehet körülöttem körbe a másik lábszlalomozhat vagy ellenkező irányba kerülhetnek meg engem. No az sem mellékes h jobban pörögnek. Egyébként onnan jött az ötlet h kipróbálom h új trükköt nem tudunk tanulni mert eltört a klikkerem.
Igyekszem Hunorral minden nap sétálni most hogy vége a szünetnek és minden hétköznap itthon leszek. Hát igen itt a usliidő és a hétvégi nagy kirándulások lecsökkennek helyette megpróbálok legalább minden második nap, de ha egy mód van rá minden nap sétálni vele. Mostanában egyébként sokat gyakorlunk séte közben. Ráadásul kezd rászokni arra h csak a patkán tehát a kövön menjen. Nem szeretem ha a betonon-aszfalton megy. Túl kemény. De mehet már leöttem is kakor is a patkán megy vagy lent a füvön. Szaglászik, megáll de mindig az én tempómban haladunk. Most egyébként sztem nagyon szép, jó súlyban van. Egyetlen furcsa dolog rajta a szőre no meg h lassan egyik füle állandóan feláll már lassan.
Nem fogok minden nap blogolni. mert majdnem midnen nap ugyan az történik, majd öszsefoglalóbb blogokat kaptok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése