2011. szeptember 12., hétfő

Kukuccs 1 nap alatt

Múltkori mélypont után egy exta lovas hétvége következett. Ami nagyon jót tett. Életemben először hajtottam fogatot *.* Kettes shetlandi fogatot és nem ez az utolsó alkalom még megyünk :D. Bóbita és Veszedelem a két fekete volt befogva a négyesből akiket multkor mutattam. Vasárnap délelött díjlovas és díjugró verseny szhelyen. majd hazajöttem szüretelni.
Egészen estig egyszer ismiztem meg a Hunort majd kimentem hozzá gyakorolni mert van új klikkerünk *.*. Először a kushadjot szerettem volna de aztán a kukuccs melett döntöttem. Először annyi h állok és bejön a lábam közé. Olyan aranyos ahogy néz azzal a torpedó fejével. Bal kézzel vezetve bal lábam megkerülve még nem tökéletes. Ma még finomítottam. Vosont job kézzel job lábam kerüéve már elég mutatni és tudja. Sőt körbénél és keringnél /tehát amikor engem kerül/ mutatni sem kell csak forognom kell.
Kukucsnál előrefele nem tudunk menni, alacsony vagyok de tolatni minden gond nélkül tudunk XD.
Mindkét nap jót sétáltunk. ma fokozott tempóban és egy macska zavarta meg a nyugalmunk. Amúgy érdekes módon első "állj"ra mindig bestoppolt. Sőt néha rám is nézett h he itt vagy-e még.
Tegnap sétán olyan 40m-re leöttünk mentek egy labival. Ez a sunyi dög meg "terelő" "vadászó" "lopakodó" testartással ment -.- hüle állat XD. Néha a szemével párhuzamossan használhatná azt a bazi nagy orrát is.
JAH IGEN a shetlandi pónis emberke kitalálta h tanítsam meg legalább egy póniját klikerrel trükkökre. Nah majd az is idejön a blogba XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése