2014. január 26., vasárnap

Hull a hó és hó -zik-zik-zik... A Hunorkutya fá-zik-zik-zik

Sziasztok!
A héten már jóval több mindenről tudok beszámolni, mint előzőleg, hiszen sokkal több mindent is csináltunk. Ekső sorban Hunor hízókúrájának keretein belül minden délután eléggé hosszas gyakorlás volt, jó sok kajával, azaz mondhatjuk, hogy egy fél plusz etetést beiktattam amíg vissza nem rázódik a súlya.
Formáztunk is, amit én speciel legelőször csináltam. Felhoztam egy vödröt, és bármit is csinált rá klikkeltem, de kettőnél többször egyikre se, hogy variálja a dolgokat. Ahhoz képest, hogy azt hittem banbán fog lesni rám azokkal a nagy sötét szemeivel, nem így történt. Elég sok mindent, főleg lábbal alkotott, de volt vödör felvevés is egy pillanatra, ahogy orral bökködés is. Lehidaltam tőle, nagyon ügyes volt.
Az oldalazás egyre jobban megy, ahogy a velem szembe de párhuzamosan mozgás is. Meglepetésként, a távol tőlem spanyol lépés gyakorlása közben drága kutyám úgy döntött, ő biza bicegni fog. Három szökdelést megtett felém, felemelt bal mellső lábbal, hát hog a viharba ne klikkeltem volna le? Utána még kétszer? :D Meglepett hisz ez egy eléggé nehéz trükk, de ha ő így akarja :D
Szóval variációk terén elemében volt, ki is használtam.
Ami a sétákat illeti két kissebb egészségügyin voltunk. A hasmenése kezdett helyre rázódni DE valami lötyögött ügetés közben. Csütörtökön irány kontrollra a dokihoz. Kiderült, hogy a hurut azaz a folyadék még nem szívódott fel teljesen, és zat hallom lötyögni a beleiben. Na mondom zsír. Végül is vetetett velünk a doki normafloret is. Ami egyébként Huni viselkedését illeti: okos volt, csendes és hisztimentes a rendelőben. Egy macskát is hoztak, dobozban őt kitartóan szuggerálta de az odameneteli szándékon kívül nem volt semmi egyéb.

Kényelmes hajtogatott agár póz :D
Szombaton végre összejött egy túrácska. Jött Borka, Bandi a kölyök bulldog és Zizi a jack russel (?), no meg Marley. Én vittem Bütyköt meg Hunort. Bütyök ugyanis péntek estétől máig boldogította a napjainkat :D. Jó kis túra volt, Bandi miatt nem mentünk olyan sokat, és gyorsan. A három kamasz nagyokat játszott, Huni nagyon szimpatikus volt Bandinak. Zizi meg külön utakon járt, tipikus zsörtölődős mint Totó :D
Láttunk őzeket is, Hunor 2 percel előbb kiszúrta őket mint mi láttuk volna/többi kutya megérezte volna. Éljen a fanatikus agaram :D Aki egyébként jól viselkedett, megfuttatni nem voltunk mert nagyon fújt a szél.

A nagy gyors hosszú orrú, hosszú kutya.....

és a pici, széles, rövid fejű, lomha :D

Egy mindenkiért, mindenki a botokért :D

Gyilok

Száll a Borka száll

Run Marley RUN

Értelmes Borka buksi :D

Zizi NEM adja a botot

Eközben a partvonalról.... :D

A csoportkép, ami mindig érdekesre sikerül :D

Mint a képekből is kiderül, nálunk is leesett a hó. Így ma elmentem egy fotózós rövidebb sétára Hunorral. Nagyon fotogén volt mint mindig, kivételesen nem találkoztunk semmilyen vaddal, én sem tanyáltam el. A belei mára *kopp-kopp* úgy tűnik rendbe jöttek, fázni se annyira fázott mint tegnap.
Meg persze, most hogy jobban van, volt nagy öldöklés Bütyökkel aki mindenkit karban tartott ma :D


Fusson ki merre lát....

kedvesaranyosszeretnivaló démonszemű :D

Fennakadás

Komplett? Nem ><

Ez is hód volt előző életében.

Őrség

Anya...hideg a hó, fázom, haggyál békén, úgysem lesz jó a kép mert ott a póráz.




Pózer :D



Ha már fagyoskodás, jövő héten jön a kabátunk!! Manyák Zsuzsanna munkája lesz vala. Bővebb részletek majd a kabátos posztban, addig csekkoljátok le a Szent Ferenc Agár Fajtamentés honlapján is ;)
Továbbá a ColorFunDogsos játékunk is jövő hét elején várható. Az ő oldalát is érdemes lecsekkolni, nagyon pazar darabok vannak mostanság. Ez itt nem a reklám helye volt :D Élvezzétek a havat Hunor helyett is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése