2014. január 19., vasárnap

Kutya baj

Sziasztok!
Egy jó hosszú héten vagyunk túl, és sajnos nem éppen a jó értelemben. Hunor hasmenése a szilveszter előtti bejegyzés óta nem múlott el maradéktalanul. Vettem neki kímélő joserát, javulgatott minimálisan. Azonban a keddi sétán, amikor Bütyökékkel mentünk egy jó nagy kört, rosszabbodott a dolog, vagy is hát a végtermék. A Tamás hozott neki a dokitól emésztés segítőt meg josera lamb and riceot. Pénteken anyukám vett joghurtot meg gastroferm probiotikumot. Javult, minimálisan, azonban ma ilyen szép időben is remegett, nem tudott ugatni, nem merte magát megrázni és érintésre fájlalta a hasát. Mondanom sem kell, hogy megijedtem és a Noé Állatambulancia örömére, vasárnap 11-kor odaceplettünk. Nem voltak sokan de a rendelési idő lejárta után értünk oda. Hunor valamicskével jobban volt. A doki jó alaposan megvizsgálta: megmérte a hőmérsékletét, meghallgatta a beleit, a légzését, megtapogatta mindenhol. Végül is jól gondoltuk: gyomorhurut és még mindig elég csúnya. Kapott görcsoldó és fájdalomcsillapító injekciót, amit jól tűrt, de a bőr alá adottat kb 2 percre rá érezte meg és kezdett el vakarózni....norma :D
Kaptunk valami olyan gyógyszert, ami táptalajt biztosít a probiotikum számára, bevonja a beleit. Egy ilyen giga fecskendő szerűség, és a szájába kell napi kétszer adni, továbbá jövő héten visszamenni egyszer a saját dokinkhoz.
Origami helyett agárgami :D
Lényegében mire hazaértünk jobban lett. Úgy volt, hogy a múltkori banda nagyobb része megint jön túrázni, el is kértem Bütyköt rá, ha Hunor nem is lenne olyan állapotban, csak mégsem jött össze. Mindenestre fel voltam már öltözve, összekaptam Hunit is és elmentünk egy rövidke körre, hogy ne feleslegesen legyen itt Bütyök. Egy elfutás kivételével szépen be lehetett hívni, jött lábnál, apportozta a labdáját. Huni meg kivételesen szerencsére végig húzott.

Nem túl jó beállás de olyan szép :D

Gyakorolni nem nagyon gyakoroltunk, csak nagyon minimálisat, azt is száraz kenyérrel, hogy lássam milyen a kedve. Ettől függetlenül ügyi, éééés végre elkezdtem összerakni a dog dancing kűrünket. Fél távnál járok, aztán lehet, hogy még változik, lévén, hogy nem biztos, hogy minden úgy megy ahogy én azt fejben látom.
Egy kis off, vagy is annyira nem is: voltunk vásárolni /hűűűű/ ééés a C&A-ba végre végre le volt árazva a farkasos pulóóóóver. Áttérvén a New Yorkerbe pedig ugyan nem leárazva de szert tettem egy Farkasos, bőrdzsekis pólóra. Plusz, egy sima póló még az előbbi üzletből, amire majd nyomatni szeretnék. Tudtátok, hogy a Dechatlonba is nyomnak már pólót? Sőt hímeznek is ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése