2014. január 12., vasárnap

Sajt az ura mindennek

Sziasztok!
Minden blogot így kezdek most már ><. Jónapot/estét/reggelt és satöbbit akármelyik időszakban is olvasod az eheti szösszenetem.
Tartva a múltkori blog stuktúráját kezdeném a száraz, vagy annyira nem is az tanulós dolgokkal. Nem vitás, ahogy a címből is kiderül, Hunornak mindig is a sajt volt a kedvence. Álltalában csak rendezvényeken kap, de jutalomfalat híjján most elővettem a jó régi barátunkat. Hát mondhatom, nem hagyott helyben. Hunor végig (!) csóválta a farkát pedig neki nem szokása, attól függetlenül, hogy szereti a gyakorlásokat.
Nagyon kis lelkes volt, remekül dolgozott, haladtunk az oldalazással illetve Klikker csoportos ötlet/tanácsra elkezdtem vele egy olyat, hogy szembe áll velem és velem együtt mozog, ha én forgok akkor ő velem egyvonalban mozdul el. Ez segíti még jobban a hátsó lábainak a tudatosságát, jól néz ki és jól jöhet dd-ben. Minden egyéb dolog egyébként megyeget. A tőlem távoli spanyol lépéssel kicsit megakadtunk, illetve a tolatáson is van még mit csiszolni, de ha én is megyek vele, akkor rengeteget tolat.
Ami még picit elméleti az az, hogy kipórbáltam egy fotózási technikát, nagyon botcsinálta megoldásokkal, mint a telefon zseblámpája :D. Hunor nagyon okos volt: szépen mozdulatlan maradt, kajával tudtam irányítani a tekintetét. Le a kalappal előtte, még próbálgatom a fotózási módot, de nem miatta hanem miattam kell majd még nekiülnünk. Egyébként nagyon aranyos volt ahogy a plafonon az árnyjátékot figyelte :D


Ami pedig a sétákat illeti: voltunk de jó sokat: 5-5-3 kmseket. Volt pihenő napunk is illetve ma azaz vasárnap sétáltunk egy jó nagyot Marleyékkal, nem tudom milyen hosszú volt de több mint két óra: erdőben, a gyümölcsösben egy gyors futtatás és a másik falu felé nekem egy teljes kör, nekik egy fél. Marley jól van, volt némi gondjuk a héten, de már a régi énje :). Nagyon szép idő volt, öröm volt sétálni. Huni okos volt, a gyümölcsösbe is. Csináltunk behívósprintet meg egy-két kört futott de nagy volt a nyüzsi kívül ezért inkább tovább álltunk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése