2014. január 5., vasárnap

Mr. Fafej aki Zseni :D

Sziasztok!
Visszatérnék a vasárnapi blogolódásra, de aztán meglátjuk mennyi midnen történik velünk, aszerint esetleg sűrüsödünk. De végül is nem ez a lényeg, hanem az, hogy folytatódik a blogolás :D
Első sorban a tanult dolgok előrehaladásával számolnék be. A séták miatt klasszikus értelemben vett gyakorlás nem nagyon volt, de jót is tett neki, mert nagyon jól dolgozott miután "elővettem". Szépen, pontosan. Elkezdtem egy picit a dd kűrünk technikai részét. Még nincs meg maga a program de a típusát már tudom, és próbálgatom mi néz ki jól, mit tud szépen megcsinálni. Nyugodt szívvel mondhatom, hogy sikerült a bólogatás hibáját kijavítani, külön tudja választani a kaparástól. Azt is nyugodtan állíthatom, hogy a a karomra "tappancsolás" is leesett neki, ahogy már a fejét is beteszi a lábai közé, némi instruálás után, és ott is tartja. Sőt volt, hogy keresztezett lábbal tappancsolt fel :D De ennek ellenére szerencsére nem ugrál fel rám úton-útfélen. Az ölelés feltappancsolással egybekötve is megy, szóval sokat haladtunk szerintem. Az elnézés is szép, lassan elkezdhetem az ellenkező irányba is szerintem. A kereszt-X is egyre jobb. Ülésből a távolról "pacsi" is javult, a tőlem messzebb spanyol lépés is kezd alakulgatni. Előrelépnék a mához, azaz vasárnaphoz, mikor is rájöttem, hogy az oldalazás tanítsához elég ha leklikkelem, amikor menet közben várja a jutalomfalatot sétán és beoldalaz elém. A póráz szára némi segítség volt, megakadályozta, hogy a fara besodródjon mellém. Otthon utolós alkalomra szembe állítottam magammal és úgy tereltem oldal irányba a póráz segítségével. Stimmt ;) Nem szeretem a pórázt mint segédeszköz alkalmazni, sőt sosem alkalmaztam, de ez most hasonló egy tolató folyosóhoz az én olvasatomban.

Ami a sétákat illeti, eg remek újévi sétát tudhaunk magunk mögött másodikán, miután kitakarítottam a házát és kicseréltem a szalmás párnáját. A Tamás segítségével. Bütyök és Aranka is természetesen ott voltak. 11-kor indultunk és kettőre értünk haza. Mentünk egyet az erdőben, aztán a gümölcsösben jött elengedés. Hunor a belső kissebb elkerített résznél már nem akart átjönni a kerítésen hozzám, és ami nagyon pozitív, hog 2-3-szor eljött lejelentkezni magától. Ez másnak nem nagy előrelépés, de nálunk hatalmas. Minden behívásnál Bütyök útol akarta érni csak nem sikerült neki ><

Bütyök fél éves! Akkora mint az anyja.

Ismerkedés az állatkákkal, csak némi puffogás volt, de a végére elégé megszokta őket.

Fül....

Mutatja, hogy arra fog kikerülni és utána fékez és majd jön ám, de leszállópálya kell neki :D

Bütyökfej :D

Bütyökfej kettő

Féklapátok kint :D

Mr. Kecsesség

Meg....

in....

dul :D

-Gyere Hunor közös kép a "pici pacikkal"...
- De én nem akarok...

Tegnap pedig eljöttek a Csilláék sétálni. Velük is hasonló volt a menet, de mivel Kökény nagyon be volt gőzölve ezért az agarakat csak egyesével engedtük el. Hunort minden pórázon leledző kutyáról sikerült lehívni, behívósprinteltünk velük, minden agarantyúval a full gyümölcsös hosszúságúan. Hunor nem tudott egyenes vonalba közlekedni, Csoki parázott, hogy hozzá mertem érni XD, Kökén csodaszépen ment mint mindig és Szutyokmamiban is van még némi sebesség. Csilla megállapította, hogy jó a talaj, jó gyakorlás a kutyának. Megbeszéltük az edzéstervünket is...minden jó volt. Bóbita néha rakoncátlankodott de hát még kölyök, és ki tudna egy fára felfutott mókust otthagyni? Hát Hunor nem :D Mindenesetre meg voltam mr. Fafejjel elégedve. Utána meg a legjobb hízelgős mivoltát adta és még hanyatt is feküdt simiért Csilláéknak :D
Otthon még kaptak csontot is jeah. Lapockát, Hunor szépen szétrágta nem akarta nagy darabban lenyelni XD.

Kökszi megáll egy pillanatra :D

Nyufiiiii.....

Szutyok sem marad ki a nyulazásból :D

Kergeszőke :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése