2014. február 2., vasárnap

Hunor a Styleos CelEB

Sziasztok!
A tél és a hideg teljes erővel dübörög odakünn. DE Hunor már nem fázik séták alkalmával. Kedden ugyan is, ahogy ígértem/várható volt megérkezett a kabátja. Nagyon izgultam, hogy jó lesz-e neki, de szerencsére nagyon pitt patt lett. Tetszik, neki, néha megrázza magát benne, de a hámjában is szóval nem mérvadó. Ha már szóba került a hám, a Colorfundogsnál megint kikerültünk az oldalra egy hám értékeléssel 


Ha már colorfundogs / www.colorfundogs.hu !!!/ akkor megérkezett a játékunk is. Hunor első nap ismerkedett vele, de láttam, hogy nagyon izgatja a fantáziáját. Párszor rádicsértem, adtam neki belőle kaját. Másnap igen vevő volt arra, hogy engem öldököljön, főleg a kesztyűmért ment vérremenő küzdelem, gondoltam próba szerencse. YAAAY játszott vele, de még hogy tetszett neki. Egy kis játék után el is raktam, fel a párkányra. Ekkor jött a meglepi ala Hunor: levette a párkányról és odahozta tőlem csupán egy lépésre. Hát mondom gyerek te egy zseni vagy :D Ez nála körülbelül ilyen világmegváltó ötlet volt.  Repestem. Csináltam is videót meg képet, a képpel másnap ismét a ColorFunDogs facebook oldalán / www.facebook.com/ColorFunDogs / virítottunk.



Természetesen, a kabátot is egyből felavattuk és indulhatott is a kép és videó dömping. Meglepő volt, hogy kabiba is minden trükköt megcsinált, nem nyünnyögött, hogy valami van rajta és úgy kéne gyakorolnunk. Szerintem neki a lényeg az volt, hogy meleeg. A séták alkalmával többször találkoztunk őzekkel, majd egy komplett kb 12 "fős" szarvasrudlival, ami a videóban is látható. Hunor természetesen végig őrjöngött, nem is ő lett volna, és a kabát az örjöngő teszten is átment. Az én vádlim nem, mert úgy vádlin térdelt a kutya h két napig fájt.
A videóban benne van a velem szembeni párhuzamos mozgás, ami már nagyon szépen megy lassan de biztosan mind két irányba, illetve természetesen az ölelés és a nyiha sem maradhatott ki.
Szóval a videó:


A képek pedig:

Hülyefül level 99

Sziép, csini, styleos

Még hóban ülésre is rá tudtam venni

Ahogy fekvésre is
Csak hogy ne álljunk kanyarban XD

A héten a videókon kívül kétszer gyakoroltunk bent. Az oldalazás velem szemben kezd elég jó lenni, "side" lesz a vezényszava és már próbálgatom mellettem is. Egyébként lelkes a hülegyerek azzal aztán nincs baj.
A hóban egyébként voltak ölöndülések is a héten, hála az égnek. Totó meg Bundi a fáikat hurcibálták, volt egy 6 órára Bütyök társaságunk is.

Kitérés

Szereti ám ><

Totó kerülő pályára áll

Bundi nem hasonlít egy farkasra ÁÁÁ dehogy

Családi fotó :3
No meg ismét voltunk túrázni. Jöttek Marleyék, Borka, Zizi, Bandi és két roti Zeusz és Manó. Hunor Marleyval az elején játszott egy picit /okos voltam hosszabb pórázt vittem/ és az ismerősökkel nem is volt a gond. Amikor kiszálltak a rotik kicsit kételkedni kezdtem. Jól kézben tarthatóak voltak, nem voltak neveletlenek, de tudtam, hogy Hunor még behisztizhet, főleg a dominánsabb jellegű kanra. Pórázon nem is engedtem őt oda, mert abból gebasz lett volna, szabadon a rotik odajöttek. Hucnak elsőre sok volt: ugatott rájuk vicsorogva és tolatott el előlük. Nem kapta volna meg egyiket sem, mert ha akarta volna meg tehette volna, ott volt a roti feje fél centire. Félt tőlük, de el lettek hívva, a kan Zeusz néha próbálkozott hátulról való szagolgatással de arrébb lett tessékelve és nem egészen 10 perc múlva már Hunort sem zavarta. Elfuthatott mellette, szaglászgathatta, nem törődött vele szóval büszke voltam Hunorra, hogy túllépett a némi nemű antiszocságán. Jó kis túra volt, Bandi ugyan nem nagyon bírta a menetet. Egyszer láttunk őzeket, de Hunor megint több perccel előbb kiszúrta mint a többi, bámulatos néha. Jó képek lettek, elégedett voltam velük. Reméltem, hogy elmegyünk a gyümölcsösbe is, ha Bandi miatt a többiek nem is tudnak jönni, Marleyék még vevők lettek volna rá, csak a hó jeges teteje már séta közben felsértette Hunor lábujjának felső részét, így nem akartam elnelengedni, ma meg tükörsima jég minden, szóval még annyira sem volt rá esély, de legalább Bütyökkel a héten, itthon ugyan de kirohangászta magát. 

Hun, háttérben a csapat eleje

Az ötös lottó várható főnyereménye... MENNYI? :D / By: Németh Richárd :P/

Borka és Marley elvoltak mint mindig 

Néha volt egy kis "roti ünnep rontás"

Marley szeret mindenkit :D

Futiii

Itt már nem zavarta, jobban érdekelte az ugatni való keresése

A sor végén kullogók :D

A csapat plusz Zizi  aki épp kifutott a képből. Hunor terpeszben ><

Enyimabot!

Say WHUT? :D

Marley szerintem életében először bírt megállni 3 másodpercig saját magától XD

Amikor a fotóst fotózzák: avagy Hunor épp lenyugtatáson őrjöngés után, Dia egyenlő karácsonyfa :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése