2013. december 1., vasárnap

Túl vagyunk ezen is

Sziasztok!
Nos egyből belecsapnék a lecsóba, különben sosem érek a bejegyzés végére.
Hétfőn előbb eljöttem suliból, hogy eltegyem a kutyák elöl a vizet, hisz Hunc kettőtől nem ihatott, elvileg egész nap nem is ehetett volna de egy kis kaját kapott reggelire. Lassan telt az idő, picit megcsúsztunk este, de végül is pont úgy értünk a dokihoz, hogy az előttünk lévő kutyát épp hozták ki a műtőből. Neki is fogkőleszedése volt, amúgy egy picike yorki, akit gyakorlatilag egy kis zsepibe vittek ki. :D ez még később előjön.
Szóval bementünk és a odki úgy fogadott, hogy reméli, Hunornak több foga marad. Én meg mondom ok, én is remélem. Megkaptuk az altatót 25kg-re h ne legyen olyan bivaly neki, és vártuk, hogy hasson. Szép lassan összecsuklott, Bevitték a műtőbe. Szerencsére egyik foga sem volt olyan roszs állapotban, bár az ínye már elsorvadt egy két helyen, ami csak egy picit fog visszahúzódni és ahol a gyökere kilátszik ott jobban tapad meg a fogkő. Elaludni mélyen csak akkor aludt, amikor átfordították a másik oldalra. Nem tartott sokáig, végig bent voltunk és beszélgettünk a dokival.
Mi nem vittük olyan egyszerüen ki a kutyát, mint a yorkit :D 32kg és nincs rajta túl sok fogás. Viszont otthon nagyon lassan ébredt fel és még másnap is kicsit úgy tűnt, ez azért már megviselte. Hát elv, fél évente kell járni majd megnézetni, de szándékomban áll jobban odafigyelni, többet rágatni, mosogatom a fogát, h ne tapadjon meg a kajamaradék satöbö.

Doki elött :)

Gyakoroltunk is, a fejét a vállamra tevés egész jól megy szemből is, a kaparásnál gyakorlatilag elkezdtük elvenni a frizbit, tök aranyosan utánoz, a vállamra fellépést pihentetjük, a távolabbi munka javult de nem az igazi, lehet, hogy egy picit sok neki.
Pénteken megint sétáltunk az erdőben, szombaton, mivel vasárnapig itt volt Bütyök, így őt is elvittem Huncal. Hunc pórázon, Bütty szabadon jött. Ez utóbbi nagyon okos volt, nem is kellett szólni neki nagyon, mindig keresett, szépen jött lábnál pórázon is, ezt mondjuk Huncról is elmondhatom. Azt mondjuk nem, hogy drága agaram akár csak a füle botját is mozdította volna.
Gyakoroltunk egy picit a két kutyával a placcunkon. Bütty nagyon szépen marad helyben, Hunorral volt közös maradás és behívás. Aztán Huncot hagytam csak maradban, Bütyök jött velem. Az agárgyerek okos volt, sőt behíváskor hagytam, hogy Bütty megzavarja, és gykaorlatilag rávetette magát, de Hunc csak nézett engem és jött, szóval ez jópont volt azután, h egész séta alatt könyörögni kellett neki, hogy rám nézzen.






Csináltam a héten egy próbafotózást is, Hunor picit nagy ezért baromi nehéz, de a vakuval és az ő modellkedésével elégedett vagyok, de nagyobb háttér kell, meg alulra terítek legközelebb egy külön lepedőt. Mikulásos, téli fotózás volt, lett jó vagy 4 kép :D egyet hozok, a többit mikulás napján akarom, lesz még reményeim szerint adventi, lovas cuccos és karácsonyi, a többi meg majd ha jön ötlet :D Hunor kézséges modell, csak nekem kell ügyeskedni. A szemét egész szépen sikerült photoshoppal megcsinálni, kivenni belőle a "zöld szem effektust". Hát meglátjuk, még mire jutunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése