2013. november 24., vasárnap

Már megint???

Sziasztok,
A szokásos heti bejegyzéssel jövök megint nektek, bár azt kívánom ne történt volna semmi érdekes, és csak a gyakorlásokról kéne beszélnem. Sajnos ez nem így van.
Kedden Hunc kiszaggat magát megint, a hátsó combjánál, a seb szépen gyógyult de azért nekem "már megint" érzésem volt. Katasztrófa, hogy folyton éri valami idén. De ez még mind semmi! Másnap hívtam be, hogy lekezeljem a sebet, hát meg van dagadva a pofája a szeme alatt, a rosszabbik foga felett / jobban fogköves/ hát mondom király. Kérdezgettem embereket, felhívtam a dokit, várjunk holnapig. A külső szúrást kizártam. Csütörtökön elmentünk a dokihoz, na ja, foggyökér gyulladás ahogy sejtettük. Kapott antibiotikumot, meg antibiotikum injekciót. Szegényem amíg lefogtuk csendben volt de aztán elkezdett nyüszögni. Táppal elvontam a figyemét de azért fájt neki meg besértődött. Ettől függetlenül a rendelőben lévő kutyákkal nagyon korrekt volt, nyugi volt és okos, nem akart snekihez se odamenni, megugatni.
Hétfőre kaptunk időpontot, fogkőleszedésre és remélhetőleg a fogát nem kell kihúzni, de ezt még nem tudjuk. Újabb altatás, újabb kockázat de minden rendben lesz, nagyon nagyon remélem, mindennek rendben KELL lennie.Majd ebből is kimászunk valahogy.
Amúgy gyakoroltunk a héten, Hunor megint alkotott ami a vállamra állást illeti, de úgy tűnik az egyik variációt elkezdte rögzíteni az agyában. A kaparás ló módjára pdig megyeget, nagyon aranyosan utánoz engem. A fejét a vállamra hajtás már szemből is kezd megyegetni. Most több trükk van folyamatban, ami nem szokásom, de úgy néz ki egyenlőre jól mennek a dolgok az agyában, és nem sok illetve nem keveri őket.
A inap megszállt az ihlet a karácsonyi dd parádéval kapcsolatban, és ha nem is tartják meg van egy nagyon jó ötletem. Ennek okán pedig elkezdtük azt, hogy egy picit távolabbról is megcsinálja a dolgokat, de csak egy keveset gyakoroltunk, még nem tökéletes, meg nem is igazán akarom olyan messziről, csak egy kissebb távolságból, de kezd megyegetni. Rosszul nem fog jönni.
Tegnap pedig elvoltunk Bütyök tesójánál Hunternél, persze mi is vittük a két vizslát. Bár volt a testvérek között kis feszültség azért elvoltak. Bütty nagyon hiperaktív volt, de szépen apportozott nekem. Hunter nagyon jó helyen van, de még Büttynél is nagyobb, nem tudom mik lesznek ezek, Dán dogok? :D Ahhoz képest, hogy tesók nagyon különböznek, de természetre egy picit azért hasonlítanak. Hunter is kis bujós. Sok kép nem lett, mert sötét volt, de hoztam egy-kettőt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése