2013. december 22., vasárnap

Kalandozások

Sziasztok!
Készüljetek fel, nem leszek rövid ;)
Kezdjük azzal, hogy Hunor nagyon kis okos volt a héten, belekezdtünk egy új trükkbe, továbbfejlesztettünk egy másikat és nagyban gyakorolgatunk.
A héten szerda, csütörtök és péntek délelőtt nálunk volt ismét Bütyök. Makacs az uraság, de nagyon kis okos, imádom, hogy nem kell behívogatni, mindig lejelentkezik. Minden dupla kutyás séta után gyakoroltam egyet Bütyivel egyet Hunival. Bütyök nagyon szépen apportozott, imádja a magenta lasztiját, a marad is nagyon szépen megy, a frizbit is szereti, pusziszkodik, ágyban fekszik, horkol. Hatalmas arc. Totóka még mindig néha zsémbes vele, de bütyök már naggyából megtanulta tartani a távolságot tőle.
Huni pedig féltékenységében frizbizett velem, még pedig vágta ugrásokkal kocogott a frizbi után. Rendkívül örültem. Ez volt az első, hogy önállósította magát, és gy rossz gurításnál bement a szomszéd szőlőjébe, futott két egyenest, megkerülte a szomszéd pincét és jött.
Másik nap, a jutalomfalatos labdával labdáztunk, pörgött rá, nagyon tetszett neki hogy dobáltam. Ekkor i önállósította magát, már nem is láttam, hova húzta el a belsőségeit, de mire felértem a kiülőhöz, addigra visszatalált hozzám.
Szombaton hajtáson voltam, Hunor pihent, Bütyök is jött velünk, én koordináltam. Okos volt, nem mászkált nagyon el, de néha próbálkozott szagon menni. Nem félt a lövéstől, csak összerezzent de sikerült gyorsan feloldani, és végig bírta a menetet. Aranka pedig csodásan dolgozott, két fácánt is megtalált a dzsinzsában. / megjegyzem összesen hét fácánkakas esett/



Bütyök hatalmas :D

Játék, és Hunor anatómiaórája

Randalírka...

Csoportkééép

Csoportkép 2.0

Nyomi fejek...


Ma, azaz vasárnap pedig, rittyentettünk egy kis falkasétát. Jöttek Marleyék, Kála, Szofi, Füles és kölykei: báró és Sári és Balambér a magyar agár aki még kölyök. Első utunk, miután összegyűltünk a gyümölcsösbe vezetett. Ott egy nagyot randalíroztak a kutyák, jól kerülgették a karókat, elvoltak és megvolt az istállógőz kieresztése. A falu melett rávettek, hogy engedjem el Hunit. Nem nagyon akaródzott de végül is engedtem. Futkorászott, kergetőzött, szaglászott, füttyre jött lejelentkezni. Követekező elengedés a tározónál volt. Okosan viselkedett, aztán egyszer csak elindult, és fullvágtából kb egy kilóméterre tőlünk beleugrott a hideg tóba, egy hatalmasat.Aztán csobbanás és kievickélt a partra. Azt hittem szívbajt kapok, jött utána, de csuron víz volt. Nem fogtam meg, még futkorászott de kezdett fáradni és jobban behívható volt. Visszafelé menet pórázra tettem, ahol már nem volt olyan nagyon messze az út. Szerencsénkre Juditék elhozták Szofi kabátját, azt ráadtuk, hogy ne fázzon a gyerek meg.
Kála nagyon fordulékony kis kutya lett, a végére Balambér is feloldódott. A vizsla bagás tört borsot az orr alá, főleg mikor elmentek egy hattyú után. De ők is jó kiskutyók, szép nagyok. Minden kutya kijött egymással, Szofi volt néha picit hüle, de egyik kutya sem vette magára. Én nem fotóztam sokat, de Eleonóra /Balambér gazdi/ igen, így a mai képáradaton kívül még lesz kép./
Visszafelé másfele mentünk, megjártunk vetést, folyót, meredek partal, és sötétbe értük vissza. Minden kutya kitikkadt, Hunor szabály szerüen kidőlt, Balambér is aludt a vonaton. A fáradt kutya a jó kutya. Örülök, hogy Huni bár hülye volt, de azért visszajövögetett. Szerencsénk volt nagyon, hogy nem volt vad, és mindenki megmaradt a normális elmeállapotában. Továbbá remélem, még adódik ilyen túra :D

Kála repeszt

Mindenki csinál valamit, főképp repeszt :D

Hunor lefutja Sárit

Hunor, Kála és Szofi

Jön ám....jön ám

Csoportkép /balról jobbra/: Marley a golden mix, Balambér, Hunor és Kála a magyar agarak, Füles a vizsla anyuka, Szofi az angol agár, és Sári az egyik kölyök vizsla, a másik Báró aki lemaradt a képről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése