2013. december 30., hétfő

Boldog új évet kívánunk mindenkinek - 2013 zárás a blogon

Sziasztok!
Hát eljött ez a pillanat is, hogy lassan vége a 2013-as évnek. Részben úgy írom ezt a bejegyzést mintha a fogamat húznák, részben pedig megkönnyebbűlve, hog túllendülünk lassan rajta.
Kezdeném a feketelevessel, hogy aztán túllendülhessek mindenen, ezzel le is zárjam őket és minden negatív energiát.
Ez az év több aspektusból jó volt, Hunor szemszögéből azonban aligha. A talp sérüléstől, a víruson át, a Bundi általi sérülésekkel, a varratokkal és végül a fogkőleszedéssel. Két altatás sok is egy évre és ahogy ezt a bejegyzést olvassátok is Hunor épp hasmenéssel küzd, megint. Néha nagyon elfáradok, és valószínűleg én nagyobb üget csinálok az egészből mint ő, de nem hiszem el, hogy állandóan kell valaminek lennie. Voltak rémálmos napjaim, láttam, hog fájnak a varratai vagy éppen nem kel fel a vírustól, láttam maikor nem foglalkozott a gulladt foggyökerével és most is látom, hogy jó a kedve, és csak én csinálok a bolhából elefántot. Mindig megfogadom, hog nem csinálok belőle nag ügyet, megfogadom, hogy nem féltem agyon, de amikor nem is gondolok rá, hogy bármi történhet, akkor is beüt valami. De hiszek benne hog túllendülünk mindenen és abban is, hogy jövőre jobban összejönnek majd a terveink!
Ha már tervek, mint minden évnek ennek is elég sokkal indultam neki, de hát ember tervez isten végez. Végül is Nagypáli fantasztikusan jó volt és remélem jövőre is megyünk :D, Happ zoos trükkverseny, Büki vadásznap, első bamutatónk, látogatás Kökényéknél, falkaséta és megismerkedtünk rengeteg emberrel és kutyával egyaránt. Netes siekreink is voltak az Oh!Happy Greyel, a Nikonos videóval, a trükkös videónkal. Én is készítettem eg párat a legutóbbit mindjárt linkelem is ;)
Végül is csak attól függ hogyan nézzük ezt az évet, de egy biztos! 2014 egészségesebb lesz!
A jövőbeli terveinkről egy szűkszavú bejegzést hozok elsején, nem szeretném leírni őket, hisz mindig közbejöhet akármi. A lényeg, hog egészség legyen a többi le van tojva ;)
Szóval a vidi:
http://www.youtube.com/watch?v=mfwPNaIVJFs

És a szilveszeri fotózásról a képek, most csak egy extrával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése