2013. december 8., vasárnap

Hunor, Tyler és Én

Sziasztok!
Nos a héten nem túl sok minden történt, azon egyszerü okból kifolyólag, hogy csütörtökön is később értem haza, péntek szombat pedig egész nap dolgoztam, még csak itthon sem voltam, kerestem egy kis ajándékpénzt karácsonyra :D
De gyakoroltunk és az "ölel" trükk már úgy is megy ha előttem áll vagy ha mögöttem, szóval arra mondhatom, hogy nagyjából kész, megörökíteni még sajnos nem tudtam de ami késik nem múlik.
Igazából fogalmam sincs mit akartam a mai blogba írni, de talán leírom akkor a mai sétánkat.
Rávettem magam és magammal vittem Tylert a fotómasinámat, hogy legyenek képek is ne csak az a kis szöveg a blogba, bár az eredeti cél az volt, hogy a fotós oldalamra készüljön kép, ami lett is, de még nem szerkeztettem meg.
A lényeg az, hogy vittem a 10m-es pórázt is. Hunc eléggé figyelt végig, néha magától megállt, hátra nézett szóval korrekt volt. Egy két trükköt is kértem tőle, figyel-e a mezőn is, mutogatás nélkül is, illetve a tolat és a tipeg távját ki akarom tolni. A tolat megy úgy töb ideig ha megyek vele, de amúgy csak olyan két méterre max ha nem megyek, most majd sétákon ezt fejlesztjük a tipegéssel együtt./Mai képek lejjebb/
Egyéb: leesett egy kis hó is de mára már elolvadt, újabb két zacsi josera érkezik holnap :D
Nagy hírek amik kimaradtak az eddigi bejegyzésekből mert szétszórt vagyok:
Először is megint kint ovltunk az OH! Happy grey! oldalán az elmúlt hetek valamelyikén. Rengeteg like érkezett rá és megosztás, és a szöveg is nagyon jó!


 A másik pedig, hogy az egyik youtube editor megkeresett még az ősszel, hogy nem-e vennék részt az ő projectjében. Én persze megtisztelve éreztem magam, hogy rám gondolt, így kézségesen szolgáltattam neki a nyersanyagokat, és pénteken kész is lett az alkotás! Hanna nagyon ügyes editor, és nagyon örülök, hogy mi is szerepelhettünk benne, fantasztikus videó lett :)

http://www.youtube.com/watch?v=nqk_AzqzYqc


Mai képek:



Itt nem rohama van, csak megrázza magát :D
Border?

Vizsla?

Agár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése