2012. március 2., péntek

Új póráz teszt

Dirket elhalgattam többnyire mindenki elől, hogy rendeltem egy új pórázt. 10m hoszsú, széles. A zoofast.hu -tól van postaköltséggel eggyütt 3120ft-ba került.
Kijelenthetem, hogy jó vétel volt de elöbb kezdjük a hátrányaival:
- anyaga nem a megszokott puha pórázanyag ezért feltekerve elég randán mutat
- egy hagyányit szélesebb mint mai a kezemre állna tökéletesen
Most az előnyei:
A fressis vékony nyomkövető pórázzal szemben ez széles, jól meg lehet tartani a kézben különlegesebb szorítás nélkül. Nem csomósodik össze ellenben a másikkal és könnyü kezelni.
Erős anyagból van, nem ragasztott az illesztése. Erős és nagy karabíner.
Könnyen felére csökkenhető a mérete, én legalább is könnyen megoldottam.
Amúgy Hunorikusz nagyon jól ment. Rendesne tesztelte a pórázt mert vadász üzemmbódban volt és néha elég rendesen belerántott. Nyilt terepen extrém sport sétáltatni xD. Annyira nem volt vészes na. És mindig be tudtam hívni ha akartam. de a finnyás többnyire csak az úton megy xD.
Mára ennyi voltam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése