2012. március 5., hétfő

Alakul a mandula

Hátsó combi *.*
Hát ismét itt vagyok és képársztás mellett egy picikét mesélek.
Első sorban az a hírem, hoyg tegnap voltam pónizni. Elmentünk kettesbe egy keveset hajtottam csak de nagyon jó volt bár a végén hideg lett. Bóbita 1 és 2 nagyon örömmel fogadtak a boxban ami olyan jó érzés ovlt noha ritkán találkoznak velem.
Egyébként tegnap is voltam sétálni és ma is sőt szombaton is. Magunkhoz képest most eléggé belehúztunk séta ügyileg még ha az utóbbi kettő 1-1 óra volt.
Ami a címet illeti ma végre önállóan megcsinálta a "hind" azaz hátsó láb felemelését. Nagy örömködés volt és még kétszer megcsináltattam vele aztán hagytam. Továbbá egy karó és köztem nyolcasoztam vele ami szintén nagyon kis mutatós. Szóval alakulgat a mandula minden téren.
Szmbaton beharangoztam a helyi polgármesternek, hoyg falunapon szeretnék kutyulódni és meg is kaptuk az engedélyt a sátor melett egy kis trükközésre, feltételezem a gyerekek nagy örömére :D
Mára ennyi voltam még csak annyit, hoyg ma láttunk két macskát és egész hamar sikerült lenyugtatnom. Más dolog nem nagyon történt velünk.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése