2012. március 13., kedd

Elkapó művész

Halihó mindenkinek. A régi bejegyzés oka az, hogy mostanában semmi új dolog nem történt, viszont az elmúlt két napról van mit mesélnem.
Hunor gyerek nagyon pörög ezerrel dolgozik, nem tudom miylen fejlövése van de felettébb örvendetes. Gyorsan és pontosan csinál mindent, amiről azt hittem nem megy az most már tökéltesen. Figyel és engedlemeseztünk nagy részben mmert a menet közben ill. a behvíás közben fektetést próbálgatom. öszseségében amikor mondom bármit is csinűál, feküdjön le. Nagyon szépen jön láb mellett minden tempóban és gyorsan reagál. Az állítás jobban megy a fektetés viszont nem lesz nehéz.
Épp azon csodálkoztam, hogy bár Hunor felfogása nem a leggyorsabb / pl a lábemelés még mindig csak segítségnél megy/ a lábszlalomot übergyorsan levágta annak idején.
Kipróbáltam, hogy a hátrafelé tipegésre illetve az oldalazásra hogyan lehet rávezetni és sikerült is szóval a tipegés lesz a következő projekt.
Ami  pedig a címet illeti: kipróbáltam, hogy hogyan kap el jutalomfalatot. Pici száraztáp volt az egész de nagyon ügyes és szemmel láthatóan tetszik neki.
Ölöndültem is vele :D csipkedtem meg ilyenek. Sikerült egy picit rákapatnom a mókára és nem csak dörgölőztött mint egy macska XD.
Képet nem tudok hozni, meg nem is lett hoszsú bejegyzés de mindent leírtam mait akartam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése