2012. március 16., péntek

Tavaszi nagytakarítás

Hol is kezdjem, hol is kezdjem.... nagyon örülök a hoszsúhétvégének így belevetettem magma a Hunorozásba ezerrel. Első és legfontosabb az, hogy kiporoltam és kisöpörtem a házát. Nagyon poros volt de elég volt kivenni a szőnyegét és kiporolni.
Sokat engedelmeseztünk a napokban és egyre jobban megy úgy öszseségében midnen bár most a tolatáson valamiért csiszolgatni kell. Ma kicsit lassabb volt a meleg miatt de midnen ugyanúgy csinált csak nem kértem tőle annyit.
Ami a sétákat illeti tegnapink nagyon szép úton ment. Eszméletlenül szép szakaszokon mentünk végig és tényleg jó volt. Egyszer-egyszer húzott de amúgy viszsafelé már tökéletes volt és odafelé is úgy 60%-ban. Ráaádsul mielött a végén még kiértünk volna az erdőből vagy 30 szarvas vonult át elöttünk úgy 200 m-re a fák között.
Ma egy másik körön mentünk, lassabban mert nayukám is meg akarta nézni az utvonalat. Az elején nem tetszett a kutyának a tempó de elég hamar hozászokott, hamarabb szinte mint én :D. Találtkoztunk Rozival a német vizslával is. Hunor sunyult rendesen mikor mentünk felé de utánna mikor öszseszagoltak rájött, hogy ők jó haverok. Bár nem sokáig érdekelte a másik kutya, hamar ment volna tovább.
Szokás zserint hoztam képeket. A rozis csak dokumentálás szintjén a fekvős szerintem nagyon szép lett, a kétlábraállósat az időzítőm csinálta, a sorozat pedig aranyos :D






























1 megjegyzés:

  1. Legelső képen gyönyörű:) A sorozatos is nagyon aranyos.. Bár szerintem minden képen aranyos:)

    VálaszTörlés