2012. február 27., hétfő

A tavasz első napsugarai


Fotogén Hunor a hivatalos neve :D
Széllel érkeznek. Akik ismerik tudják, hogy utállom a szelet. Pedig aztán az ország ezen pontján szinte nincs nap, hogy ne fújna. Mindenesetre ez nem tántoríthatott el, hisz extrém korán már egy elött hazaértem és mivel előző nap elmosta a séátnkat az eső, ezért ma hosszabbat akartam sétálni.
Meg is lett 4,5 km körüli kacskaringós erdőben baktatós túrát rittyentettünk. Az elején nagyon jól mentünk, a maradék uzsonnám is vittem ami szendvics volt amiért él-hal agárgyerek. Tehát ezzel felszerelkezve, beállítottam a kamerát, lecsatoltam a pórázt és fát kerültettem. Nagyon pörgött a gyerek, a tévesztések az én hibáim voltak mert a mély avar miatt és a kabátom miatt elég lassú voltam. De szépen értette mikorm it kérek és mondom még vágtázott is.
Továbbmenve csináltun kegy sétáls vidit, pár képet aztán elment elöttünk egy csapat őz és szétesett. Húzott / nem totó mértékü húzás/ de zavart. Végül nyakörvre tettem és ott már sokkalta jobb volt. eg persze rászóltam meg megfordultam vele párszor. Jókis környék de nem lesz az a kör a kedvencem. A múltkori sokkal jobb volt. De még vannak felfedezésre váró utak.
Aztán az erdőből kiérvén nem a betonon mentünk hanem bent a mezők közt végül elmentünk a régi házunkhoz, mert anyukám is ott volt, mert beállót csináltatott exmostohaapám /XD/ Hunor mindegyik munkást körbeszaglászta, bújt hozzájuk. Viszonylag el volt fáradva de minden trükköt megcsinált amit kértem újabb közönségsikerrel XD. Sőt amikor mentek el a munkások, vagyhát indultak az egyik mutatta neki, hogy körbe /persze csak az újjával/ és úgy nature persze nem gyorsan de szép komótosan megkerülte. A körülöttem tolatás és a bólogatás tetszett a legjobban nekik.
Amint lementek a kertben elengedtem. Mászkált, szaglászott futkozott. Első hívásra jött, kultúrált volt. Itthon hozzám is dörgölőzött mint az atom :D

jéé jól áll a füle XD


Hunor ma /egész jó egész jó/ :D

Kaptok egy fotogén pillanatában elkapott Bundit :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése