2012. március 23., péntek

Formában :D

Hunor nagyon jól van köszöni és eszméletlenül jól csinál midnent mait kérek tőle a gykaorlások alkalmával. Lelkes és nagyon jó formában van. A menet közben állítás illetve fektetés szinte kész. Bármilyen tárgynál emel hátsó lábat. A lábszallomja gyors a kerüléses küldései pedig ilyen jók még sosem voltak.
Séta közben néha néha beleránt. De állítlában elmegy, ha meg sok elég rászólnom és tudja mi van. Tegnap 10m-es pórázzal mentünk és nagyon élvezte.
Ma pedig sima duplával. Lőttem pár képet amik nagyon tetszenek, végre vannak színek. Nagyon nagy öröm ilyen jóidőben sétálni végre. Ráadásul végre a mai napon jókor séátltam és találkoztunk egy csíkos angol bulldoggal. Öszseszagoltak, Hunor már játszott is ovlna, sétáltunk velük egy darabig és rá-rá nézett de szépen jött. Nem hsiztizett és hasonlók akkor sem, amikor a bulldogot elengedték.
Visszafelé még mentünk egy társaság mögött akik egy kaukázusival voltak. Vele azért nem próbélkoztunk de örömmel nyugtáztam, hoyg amikor "kielőztük" őket kakor Hunor nem mukkant meg, nem hisztizett, szépen jött. Csak lesegetett hátra.
Macskás incindeseink megszaporodtak mert megitn sok a macsak de viszonylag szerintem hamar le lehet nyugtatni.
Ami a legeslegfontosabb: most így majdnem 2 éves korára alakult ki. Egyszerűen nagyon elégedett vagyok azzal, ahogy kinéz. Pofás, izmos. Nagyon tetszik.
































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése