2012. február 7., kedd

Hó és jeges szél de végre képek

Ma itthon vagyok. Az ok, hogy reggel kilenckor keltam. Álltalában nayukám kelt reggel amikor ő már végzett de önkényesen úgy döntött itthon maradunk a cudarr időbe egy kicsit stresszmentesedni. Egyik szemem sírt a másik örült. De ezt inkább nem részletezném, a blog nem rólam szól.
Hunor hála az égnek bent kuksol a házikójában agész nap, majd este kétszer bejöhet. Nem lehet ittbent egész nap bármennyire is szeretném. Túlmelegszik kint pedig megfázik ha túl sokáig van bent. Arról nem is beszélve, ha nem lennénk itthon is kint lenne egész nap. Remélhetőleg a házában nem fázik. Kint azonban remeg mint a nyárfalevél, ha nem lenne szél szerintem nem lenne akkora gáz.
Mindensetre ebéd után csúnya gazdi voltam és kihívtam pár fotó erejéig és tényleg igaz rá h fázik mint egy vadászkutya. Kárpótlásul jutalomként tökmagos pogácsával kényesztettem és tényleg csak nyulfarknyi ideig "kínoztam"
Az eredményeket láthatjátok :)



Kedvenc kép *.*





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése