2012. február 8., szerda

Canis familiaris graius hungaricus

Azaz a magyar agár latinul :D
Ezután a kis érdekesség után rátérnék igért blogomra. Tegnap álomszerü gyakorlás és egyebek és ma maradt ez a tendencia.
Kezdjük hát az elejéről, ugyanis a stokitól egyre távolodunk, oké tyúklépésekkel de kezdi kapizsgálni és nagyon jól néz ki. Másik örömteli dolog, hogy leültem mellé sajtos tallért enni, amire ő ki akarta venni mindig a kezemből. De pár nem és morranás után már rá se nézett továbbá amikor vacsoráztunk fentmaradt az emeleten második szóra /miután egyszer vissza lett küldve/ ezt sme tudtam volna régebben elképzelni.
Egyébként ha a számból adok valami kaját pl pogácsa nagyon finoman veszi el. Régebben ropival kezdtünk mert az hosszú de nem volt gond ezzel sem. Gondolom most páran néznek nagy szemekkel XD.
Mai napon pedig elmentünk séátlni de elötte a placcon még elengedtem. Amint lecsatoltam a pórázt elkezdtek a többiek ugatni Hunor pedig megindult felfelé bakkecske ugrásokkal majd megállt a kerítésnél. A vér is meghült bennem egy pillanat alatt de próbáltam nem pánikolni. Hivogattam magas hangon és vágtában elindult felém. *.* Édesem és megállt. Anniyra örültem, kapott jutfalt ávrtunk egy kicsit és megint elengedtem, akkor pedig a szomszéd szőlője melett egy szagon indult el. Elfutott a kerítés mellett, már a szomszéd pincénél járt. Hozzátenném, h szaglászás elején megfoghattam volna de inkább behívtam. Tehát a pincénél megállt én futottam tolatva ellenkező irányba. ÉS JÖTT *.* édesistenem annyira örültem és meghatódtam hogy azt szavakkal képtelenség leírni. Bár ismerős a terület és hasonlók de be lehetett hívni noha valami elvonta nagyon a figyelmét. Ez hatalmas javulás.
Sétálni szépen ment jó gyorsan mentünk mert hideg volt. Egyébkétn így is ha mondom hangosan h Hunciii akkor megfordul egyből *.* annyira örülök de tényleg.
Most jól megérdemelt melegedését tölti a kanapén. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése