2012. február 13., hétfő

Apró dolgok

Szíép táj, szép agár csak az
a póráz lenne normálisabban XD
Kissé rövidkére sikerült a vasárnapi séta egyes kuvaszok miatt ezért a mai napon is elmentem vele séátlni. Mondjuk a tegnapiba beletartozik, hogy csináltunk két felhívást mármint kivételesen anyukám megfogta lent én felmentem és felhívtam a kutyát, így jobban jött, jó volt nézni ahogy fut a hóban, kár hogy nem volt nálam fotógép.
Ma rövidet csináltunk de volt nálam fotógép a gyér fénynél inkább videóztam de ezért tudok ide fletenni képet mégha nem is a legjobbak.
Ami a címet illeti: aprócska csupán jelentéktelennek lévő dolgokat "tanulmányoztam". Pl: mutattam neki, hogy menjen bele a hóba és belement. Mindenféle motiválás nélkül csak hülyeségből. Aztán az állj! nem így kimondva hanem na álj meg légyszi vagy valami és megáll. Hagyd abba a húzást naa... és odajön. Gyere forduljunk meg és nem ellenekzik. Mondom, hoyg What a bad greyhound erre fel rámnéz ártatlan szemekkel. Aztán türelmesen vár amig elteszem a táskába a fényképezőt és kap jutalmat. Igazán jóhangulatu sétácsak volt.
Itthon gyakorláskor nemcsak a stokinál emeli fel a lábát hanem más tárgynál is de önállóan még nem igazán. És megtanulta, ha a pulton van a jutalomfalatos zacskó,attól nem kap, hogy ő odamegy. Így hát semmi nincs nálam, trükk vagy trükkök megvannak, klikk és megyünk a kajáért. Magától nem megy oda. *-* Kajamegtagadást is gyakorolgatjuk és el is néz már nagyobb kajáról, illetve oylan 60%-os ha mellé dobok kaját megeszi-e ha leötte kijelentem, hogy hagyod. Még csiszolunk de ha leteszek elé akkor hagyja békén és néz a szemembe.
I love my cute, crazy, lazy greyhound :D
Hunor fekve maradban hagyva XD az a folt ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése