2012. február 19., vasárnap

FeHoVa és séta az erdőben

Amilyen sorrend a címben van olyan sorrendben fogok haladni.
Sikerült ismét eljutnunk a FeHoVára ami idén kibővült 4 napra és két cac-bnap és két CACIB-os nap. Mi ugye a szombati napon voltunk amikor a vadászkutya fajták többsége van a kiállításon. Volt olvadozás rendesen. A futópados magayr agártól kezdve a kivételesen nagy ír farakasokon át minden volt. Gyönyörű afgánok, egyetlen egyszerm duck tolling retrievert is sikerült megpillantanom. Nagyon drága voltm idnen de egy interaktív játékot kinéztem a Hunornak. Persze nélküle mentünk, miért is vittük volna.
Aztán találkoztunk Laráékkal. Mesimiztem Dylant, Larát, császkáltunk. Dylan naaaagyon aranyos kopasz kutyus. Jót beszélgettünk de amikor elmentem a másik pavilonokba akkor elköszöntem és nem is találkoztunk. Remélhetőleg jönnek a szombathelyire *.*
A BIS-t nem tudtuk végigvárni de azért jópár dolgot láttunk. Cerberos kutyasuli bemutatója is nagyon jó volt. De órákig lehetne mesélni, beszámolni mennyi minden volt. A kutyakiállíátson kívül rnegeteg minden más volt, a fotókiállítástól kezdve a trófeákon át a terepjárókon keresztül a simogatható vadászsolymokig.
De helyettem meséljenek a képek. Ne felejtsetek el ak épek alá is kukkantani mert ott mesélek a mai sétánkról.

Furcsa párocska :D




















































Dylan



















Gyönyörű szép gigant barzi









































































































ééés.... voltam Huncival egy hosszabb erdei sétán. Nagyon jó volt, hámmal vittem. láttunk pár madarat de amúgy semmivel nem találkoztunk. Visszafelé teljesen fel volt spannolódva és szaglászott mint az atom de odafelé csak sétálgatott. Úgy naggyából nem húzott, a füves placcunkon meg elküldeni sem lehetett rám volt tapadva a drága. Amúgy smemi mást nem csináltunk, kaptak csontot aztán annyi. De képeket ide is hoztam :D


























































































Pihi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése